Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- متجاوزان سعودي الحديده را گلوله باران کردند.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا به نقل از شبکه تلويزيوني المسيره؛ متجاوزان سعودي و مزدورانشان با شليک 25 گلوله توپ، مناطق مختلفي از منطقه کيلومتر شانزده در ناحيه الحالي استان الحديده يمن را هدف قرار دادند.

حمله پهپاد يمني به مواضع نظاميان سعودي
پهپاد ارتش يمن مواضع نظاميان سعودي را در منطقه عسير هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اين گزارش، يگان موشکي ارتش يمن با يک فروند موشک بالستيک «زلزال1» مواضع نيروهاي وابسته به سعودي را منطقه السديس نجران در جنوب عربستان هدف قرار دادند.
در حمله موشکي و توپخانه اي ارتش و کميته هاي مردمي يمن به نجران شماري از نيروهاي سعودي کشتته يا زخمي شدند.
ازسوي ديگر نيروهاي ائتلاف سعودي در ادامه حملات خود به الحديده، فرودگاه و خيابان خمسين اين شهر را زير آتش سنگين قرار دادند.
اين حملات در ادامه نقض مکرر آتش بس الحديده ازسوي نيروهاي ائتلاف سعودي صورت گرفته است.

تاکيد سازمان ملل بر اجراي توافقنامه آتش بس در الحديده
فرحان حق در نشست خبري، بر اراده سازمان ملل براي اجراي توافقنامه آتش بس در الحديده در غرب يمن تاکيد کرد.
سخنگوي دبيرکل سازمان ملل، بر لزوم اجراي توافقنامه آتش بس در الحديده يمن تاکيد کرد.
به گزارش شبکه تلويزيوني الميادين، فرحان حق در نشست خبري، بر اراده سازمان ملل براي اجراي توافقنامه آتش بس در الحديده در غرب يمن تاکيد کرد.
حق افزود مارتين گريفيتس فرستاده سازمان ملل و پاتريک کامارت رئيس کميته نظارت بر آتش بس در الحديده، هم اکنون در رياض هستند و با عبدربه منصور هادي رئيس جمهور (مستعفي و فراري يمن) و مقامات سعودي و اماراتي پيشنهاد‌هاي مربوط به عقب نشيني نيرو‌ها از الحديده را بر اساس توافقنامه استکهلم بررسي مي‌کنند.
وي خاطر نشان کرد: دو طرف همچنين درباره مسئله دسترسي به کارخانه‌هاي آرد در ساحل درياي سرخ و زمان برگزاري نشست آينده کميته تغيير نيروها، گفتگو کردند

راهپيمايي گستره مردمي در صعده
يمني ها هر سال در اين روز راهپيمايي گسترده اي برگزار و در آن بر ضرورت ايستادگي و مقاومت و ادامه راه شهدا و اهدافشان تاکيد مي کنند
هزاران يمني به مناسبت بزرگداشت روز شهيد در راهپيمايي گسترده اي در شهر صعده شرکت کردند.
يمني ها هر سال در اين روز راهپيمايي گسترده اي برگزار و در آن بر ضرورت ايستادگي و مقاومت و ادامه راه شهدا و اهدافشان تاکيد مي کنند.
يمني ها همچنين تاکيد مي کنند که محاصره و تجاوزگري، نمي تواند ملت يمن را از ادامه حرکت به سمت استقلال باز دارد.
 
تظاهرات مردمي در مخالفت با اشغالگري ائتلاف متجاوز سعودي در عدن
تظاهرات مردمي در مخالفت با اقدامات واشغالگريهاي ائتلاف متجاوزان سعودي اماراتي، در شهر عدن در جنوب يمن از سر گرفته شد.
معترضان در اين تظاهرات، با سر دادن شعارهايي، خواستار آزادي بازداشت شدگان و ربوده شدگان در زندانهاي اماراتي واقع در شهر عدن شدند و حضور سعوديها و اماراتي ها را در استانهاي جنوبي کشور، اشغالگري توصيف کردند.
لازم به ذکر است که امارات زندانهايي مخفي در شهر عدن دارد و صدها تن از شهروندان يمني را در آنها زنداني کرده است اين در حالي است که هيچ اطلاعاتي از سرنوشت اين افراد در اختيار خانواده هايشان قرار نگرفته است بازداشت شدگان يمني در اين زندانها به شيوه هاي مختلف شکنجه مي شوند.

دبيرکل جنبش انصارالله: متجاوزان به نفع شان است که دست از تجاوز بردارند
عبدالملک بدرالدين: ما در جايگاه حق قرار داريم؛ ما جنگ را آغاز نکرده ايم بنابراين مظلوميت و حقانيت ما واضح است. ما به متجاوزان توصيه مي کنيم که به نفع شان است که دست از تجاوز بردارند.
سيد عبدالملک بدرالدين دبيرکل جنبش انصارالله يمن در مراسم سالروز «شهيد» گفت: بزرگداشت سالانه شهيد فرا رسيده است و ما در آستانه به پايان بردن چهارمين سال تجاوز ظالمانه آمريکايي-سعودي عليه ملت مسلمان يمن هستيم.
وي افزود در اين سال ها ملت ما هر روز کاروان هايي از شهدا تقديم کرده است و هزاران تن از بهترين فرزندان اين مرز و بوم به شهادت نائل آمده اند جواناني با وفا که با احساس مسئولت در برابر خداوند و با انگيزه هايي فطري به پا خاستند و راهي ميدان جنگ شدند و با متجاوزان به مقابله پرداختند.

برگزاري نشست 4 جانبه اي درباره بحران يمن در ماه آينده ميلادي
به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره؛ لندن و واشنگتن با حضور عربستان سعودي و امارات نشستي درباره بحران يمن در ماه فوريه برگزار خواهند کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند

صدها خانواده نظامیان اسرائیلی که در نوار غزه در حال جنگ هستند، خواستار عدم حمله به رفح شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری زبان معاریو در خبری در این رابطه اعلام کرد، 600 نفر از اعضای خانواده نظامیان اسرائیلی حاضر در غزه خواهان عدم تهاجم زمینی به رفح شدند.

به نوشته این رسانه، بیش از 600 نفر از اعضای خانواده نظامیان اسرائیلی حاضر در نوار غزه در نامه‌ای خطاب به یوآف گالانت وزیر جنگ اسرائیل و هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش از آنها خواستند حمله زمینی به رفح انجام نشود.

خانواده این نظامیان خطاب به گالانت و هالیوی گفتند: دیگر ما به شما اعتماد نداریم، ورد به رفح می‌تواند دام مرگباری باشد.

گفتنی است این درخواست از سوی خانواده‌های نظامیان صهیونیست در حالی اعلام می‌شود که بنیامین نتانیاهو بر عزم خود جهت ادامه جنگ پافشاری می‌کند.

محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفحبلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه داردرسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کردحمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شدطرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از فیلمبرداری و مانور پهپاد تهاجمی روی سطح آب | جست و جو ، یافتن هدف و حمله را ببینید
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند
  • فیلم/ حزب‌الله مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند