Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی به میزبانی سالن تازه افتتاح شده شهید سروندی اندیمشک با برگزاری دیدارهای فینال و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

رقابت‌های فینال با استقبال بسیار خوب مردم کشتی دوست اندیمشک همراه بود تا جایی که بسیاری از آن‌ها مجبور شدند به‌صورت ایستاده رقابت‌ها را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در پایان رقابت‌های کشتی و در زمان اهدای مدال‌ها، تماشاگران حاضر در سالن بدون هیچ ممانعتی از سوی ماموران وارد محوطه تشک شدند و برای گرفتن سلفی به سمت کشتی گیران شاخص تیم ملی، کشتی‌گیران خارجی و محمد بنا سرمربی تیم ملی هجوم بردند تا عکس سلفی بگیرند.

هر چند کشتی‌گیران و محمد بنا با آغوش باز به این اقدام تماشاگران پاسخ مثبت دادند اما تعداد بسیار زیاد آن‌ها و درخواست‌شان برای گرفتن عکس سلفی مشکلاتی را برای آنان به‌وجود آورد و حتی گلایه کشتی‌گیران کوبایی را نیز به همراه داشت.

در مجموع میزبانی اندیمشک از این رقابت‌ها بسیار خوب بود و نحوه پذیرایی، اسکان و ترانسفر تیم‌ها با رضایت شرکت‌کنندگان همراه بود اما اشتیاق زیاد مردم کشتی دوست اندیمشک به عنوان مهد کشتی فرنگی ایران در کنار بی‌توجهی ماموران باعث بی‌نظمی در پایان این رویداد بین‌المللی بود.
با توجه به پتانسیل بسیار بالای استعدادهای ناب کشتی در شهر اندیمشک و دیگر شهرهای استان  خوزستان، ساخت سالن‌های جدید با گنجایش بسیار بیش‌تر از سالن ۲۵۰۰ نفری شهید سروندی باید مورد توجه مسوولان ورزش قرار گیرد. البته ساخت یک سالن ورزشی ۵ هزار نفری دیگر نیز در اندیمشک در حال انجام است و به گفته وزیر ورزش تا یک‌سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی