Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد و گفت: اسرائیل به لحاظ ایجاد آرامش در سوریه و شکست آمریکا و متحدانش در این منطقه نگران وضعیت امنیتی خود است از این رو مذبوحانه تلاش می‎کند تا به نیروهای خود روحیه و این موفقیت را کم‌رنگ جلوه دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به پاسخ سوری‌ها به این حملات، می‌توانیم حمله رژیم صهیونیست‌ را عملیات شکست خورده تلقی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسرائیل از خروج نظامیان آمریکایی از سوریه نگران است، به همین جهت با این اقدامات نافرجام  به دنبال تثبیت جایگاه خود و از سویی خواهان بر هم خوردن آرامش در سوریه است. در حقیقت هدف رژیم صهیونیستی زیر سوال بردن پیروزی‌های ارتش سوریه و هم‌پیمانان او یعنی گروه مقاومت و روسیه و ترکیه است.

بروجردی: رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا منطقه را به باتلاق جنگ‌ها و مشکلات بکشاند، از طرفی با خروج آمریکا از سوریه هم احساس نگرانی می‌کنند لذا با چنین اقداماتی می‌خواهند فضا را به نفع خود کنند اما نه تنها به نتیجه و موفقیت دست پیدا نخواهند کرد بلکه این اقدامات موجب تضعیف بیشتر آنها در منطقه خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: سازمان ملل ملزم به پیگیری این مساله است، رژیم صهیونیستی به این تجاوزهای آشکار باید پایان دهد. شورای امنیت نیز باید با صدور قطعنامه‌ای رفتارهای نقض کننده امنیت  سوریه توسط این رژیم اشغالگر را محکوم کند./

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: علاءالدین بروجردی سوریه اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اذعان کرد رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت درباره کمک‌رسانی به نوار غزه را نقض کرده است.

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074455 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی