Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-06@20:31:15 GMT

همسر ظریف در مراسم رونمایی از لباس های ایرانی +عکس

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۷۱۳۱

همسر ظریف در مراسم رونمایی از لباس های ایرانی +عکس

آیین رونمایی از مجموعه لباس های ایرانی با تلفیق از سنت و مدرنیته با حضور مریم ایمانیه همسر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و جمعی از هنرمندان در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

صدیقه پاک بین طراح پیشکسوت و برتر لباس با اعلام خبر رونمایی از مجموعه لباس‌های ایرانی با تلفیق سنت و مدرنیته در قالب نمایشگاه لباس، گفت: باحمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین رونمایی از مجموعه لباس‌های ایرانی با تلفیق سنت و مدرنیته با شعار «نقش‌های سنتی، طراحی مدرن» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: تغییر ذائقه مردم ایران نسبت به پوشاک داخلی، مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه است.

این طراح برتر و پیشکسوت لباس کشور بیان کرد: بیش از ۸۰ دست لباس سنتی برگرفته از سوزن دوزی‌های زنان بلوچ، پته دوزی کرمان، گلیم ها و پارچه های دست بافت وشعر بافی کاشان و کرمانشاه و گلیم های سیرجان، کالکشنی از تلفیق لباس های سنتی ایل قشقایی، بختیاری، کردی با مدرنیته در قالب مانتوی اجتماع، کت و شلوار، کت و دامن و لباس مجلسی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: کاری که برای اولین بار صورت گرفته است،از مجموعه لباس‌های ایرانی با تلفیق سنت و مدرنیته عرضه شده در هتل اسپیناس پالاس، لباس هایی از تکه پارچه های سنتی قومیت های مختلف ایران ویژه مراسم عقدکنان، طراحی شده است.

دختران و پسرانی که علاقمند به لباس های سنتی اما مدرن هستند، می توانند از لباس های سنتی مدرن ایرانی اسلامی در مراسم نامزدی و عقد کنندگان استفاده کنند.

پاک بین خاطرنشان ساخت: همچنین لباس‌هایی با تلفیق سنت و مدرنیته و برگرفته از لباس های سنتی قومیت‌های مختلف، با هدف معرفی لباس ملی و با هویت ایرانی، ویژه سلبریتی‌ها و اشخاص مهم مانند سفرا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هنرمندان و اشخاص معروف در هنر، سیاست، فرهنگ طراحی شده است که در نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

منبع: ساتین

کلیدواژه: جدیدترین مدل لباس جشنواره مد و لباس مدل لباس زنانه هتل اسپیناس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تازه‌ترین اثر حجت‌الاسلام فخرزاده با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

این مراسم عصر دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 16:30 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.«رضای انقلاب» روایتی خواندنی از سال‌ها مجاهدت و تلاش انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا مطلبی از دلباختگان فکری امام خمینی (ره) در سنگر مسجد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • مد خوب، مد بد!
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است