Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@16:31:36 GMT

وقوع چند انفجار در شمال شرق چین

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۷۱۷۷

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع محلی در شهر «چانگ چون» در شمال شرق چین اعلام کردند که انفجاری مهیب روز جمعه در یک برج تجاری در مرکز این شهر به وقع پیوست.

جزئیات زیادی از این انفجار منتشر نشده است، اما مقامات پلیس به رسانه ها گفته‌اند که در دو طبقه این برج بلند مرتبه به تناوب دو انفجار صورت گرفته است اما اینکه این انفجارها تروریستی هستند یا خیر، هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده در حال حاضر پلیس و خودروهای امدادرسانی در حال خاموش کردن آتش ناشی از انفجار و همچنین تخلیه برج هستند.

مقامات محلی می‌گویند که انفجار در طبقه سی ام این برج تجاری رخ داده و تا کنون حداقل یک نفر کشته شده است.

از طرف دیگر برخی منابع از وقوع یک انفجار دیگر در همین خیابان خبر داده‌اند، هرچند پلیس این خبر را هنوز تائید نکرده است.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: در بحث مبارزه با سرقت حضور پلیس در سطح شهر بایستی با آمادگی، هوشیاری و اشراف کامل باشد تا تحرک از مجرم و مخلان نظم و امنیت سلب شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار محمدعلی نوری‌نژاد با ورود به شیراز و در جمع فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی استان فارس، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مقتدرانه  کارکنان فراجا در ماموریت‌های مختلف، اظهار داشت: امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه به وجود می‌آید و زمانی محقق می‌شود که رضایت کامل شهروندان را در پی داشته باشد.

وی افزود: در استان فارس اتحاد و همدلی خیلی خوبی بین فرمانده و  مجموعه تحت امر وجود داشته  و سردار "حبیبی" شخصا خودش در صحنه‌ها حضور دارد و این باعث می‌شود که در همه ماموریت‌ها موفق باشند و این موضوع باعث قوت قلب دیگر کارکنان نیز می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ما باید در زمینه مبارزه با سرقت از ظرفیت دیگر سازمان‌ها نیز استفاده کنیم، تصریح کرد: روند رو به رشد کشفیات در کل کشور الحمدالله  محسوس است که جای تقدیر دارد.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه اصلی ترین عامل برای موفقیت در ماموریت‌ها، اشراف اطلاعاتی است، عنوان داشت: امیدوارم وقوع سرقت سیر نزولی طی کند ولی در صورت وقوع پدیده نابهنجار سرقت، ما باید با قاطعیت در صحنه حاضر شویم و نسبت به دستگیری فرد مجرم سریعا اقدام کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با بیان اینکه حفظ صحنه جرم و کشف آن یکی از موثرترین موارد در کشف وقوع است، خاطر نشان کرد: در وقوع سرقت‌ها معتادان نقش زیادی دارند که پلیس  باید همانند گذشته  آنان را جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه در جهت سلب تحرک مجرمان پابند الکترونیکی کار پیشگیرانه دارد، تصریح کرد: پابند الکترونیکی در بازدارندگی موثر است و باعث کاهش سرقت نیز می‌شود.

گفتنی است در پایان رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا از سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت مطلوب در فارس تقدیر کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • وقوع انفجار در کابل
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت