Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس، اصغر نودهی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای تأمین اهداف جمعیت هلال احمر که حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری بخشی از آن است، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، معیشتی، فرهنگی و آموزشی رایگان به روستای سلطانعلی اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس بیان کرد: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق کم برخوردار ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت افراد کم برخوردار و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است.

وی تصریح کرد: این طرح به همت و مشارکت خیّر و داوطلب گنبدی «حمید چپرلی» با حضور تیم های بهداشتی، درمانی و حمایتی جمعیت هلال احمر گنبد کاووس و همکاری دهیار، شورای روستا و شورای مدیران هنرستان پسرانه ملاصدرا در روستای سلطانعلی شهرستان گنبدکاووس انجام شد.

نودهی گفت: بیماران از خدمات رایگان پزشک متخصص، پزشک عمومی، روانشناس، پرستار، ماما، بهورز و تکنسین دارویی بهره مند شدند.

نودهی افزود: در این طرح مبلغ ۱۰ میلیون تومان جهت تهیه دارو ( برای ۲۰۳ نفر) توسط خیّر و داوطلب گنبدی حمید چپرلی اهداء شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس خاطر نشان کرد: در طرح کاروان سلامت از خدمات داوطلبانه هفت پزشک متخصص و دو پزشک عمومی بهره گرفته شد، همچنین یک پرستار و یک کارشناس روانشناسی و دو بهورز خدمات رایگان به مراجعین ارائه دادند و چهار پرسنل و ۶ نجاتگر در بخش تدارکات و پشتیبانی این طرح مشارکت کردند.

کد خبر 4523300

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس هلال احمر گلستان کاروان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سعید پاشازاده با بیان اینکه ۶۰۸ روستا در ارومیه وجود دارد گفت: از این تعداد۴۵۸ روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

وی افزود:در این تعداد روستاها ۲۸۷ هزار و ۴۴۶ جمعیت از آب شرب سالم استفاده می کنند.

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی