Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به برنامه ریزی دشمن در زمینه تهاجم فرهنگی گفت: صهیونیست‌ها در اطراف کشورمان چندین کارخانه مشـروب سازی داشتند و آن‌ها مشـروبات را به رایگان به قاچاقچیان می‌دهند تا وارد کشورمان کنند.

به گزارش فارس، سردار محمد رضا نقدی شامگاه پنجشنبه در دیدار با آیت الله مصباح یزدی با اشاره به فرارسیدن سالروز انقلاب اسلامی اظهار کرد: یک جنبش مردمی در ابتدای سال 97 به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکل گرفت و در قالب این جنبش هر هفته در طول سال جاری نشستی برای ارائه گزارش دستاوردهای انقلاب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انقلاب‌ها اکثرا پیروز نشدند و شکست خوردند، آن‌هایی هم که پیروز شدند، تداوم نداشتند و نتوانستند که خود را حفظ کنند، ولی انقلاب ما تداوم داشت و مردم سالاری ما بی‌نظیر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه افزود: امروز رهبری در کشور داریم که از مبانی انقلاب اسلامی پاسداری کردند و یاران ایشان به ارزش‌هایی که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بر آنها تاکید داشتند، معتقد هستند.

وی ادامه داد: امروز 275 شبکه رادیو و تلویزیونی به زبان فارسی و گویش‌های مختلف توسط دشمنان برای تاثیرگذاری بر مردم ایران فعال هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران افزود: با اشغال افغانستان شاهد افزایش تولید مواد مخدر در این کشور از 200 تن به بیش از 10 هزار تن بودیم و دشمن برنامه ریزی کرد تا مواد مخدر با قیمت بسیار ارزان به دست جوانان کشورمان برسد، میزان کشف مواد مخدر در ایران برابر کشفیات 199 کشور در زمینه مواد مخدر است.

نقدی با اشاره به برنامه ریزی دشمن در زمینه تهاجم فرهنگی اظهار کرد: صهیونیست‌ها در اطراف کشورمان چندین کارخانه مشـروب سازی داشتند و آن‌ها مشـروبات را به رایگان به قاچاقچیان می‌دهند تا وارد کشورمان کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری با وجود مشکلات اقتصادی زیادی شاهد بودیم که دو میلیون نفر از مردم کشورمان به زیارت اربعین رفتند و این نشان از اعتقاد مردم به عزاداری امام حسین(ع) است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه افزود: رتبه کشورمان به لحاظ علمی از رتبه 53 در زمان رژیم طاغوت به رتبه 16 در زمان کنونی رسیده و رشد علمی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر از کشورهای دیگر منطقه بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مصباح سردار نقدی تهاجم فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: طبق آمار استان ایلام از استان‌های برتر کشور در زمینه پرداخت وام ازدواج و ترویج فرهنگ فرزندآوری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت‌_ در نشست هم‌اندیشی بخشداران استان پیرامون رویکردهای اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: بخشداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.

وی با تاکید بر نظارت میدانی از پروژه‌ها و طرح‌های توسط بخشداران و مدیران افزود: حضور در میان مردم و احصای مشکلات و تحقق مطالبات مردم باید در اولویت کار بخشداران قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ادامه داد: بخشداران نقاط ضعف روستاها را شناسایی و با همکاری و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌ها نسبت به رفع مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

حسنی با تاکید بر اینکه بخشداران باید نسبت به جذب اعتباراتی که از طریق سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به دستگاه‌های اجرایی تخصیص یافته اقدام کنند تا بتوانند برنامه کاهش آسیب‌های اجتماعی را برای مردم به بهترین نحوه ممکن برگزار کنند، اضافه کرد: طبق آمار، ایلام از استان‌های برتر کشور در زمینه پرداخت وام ازدواج، و ترویج فرهنگ فرزندآوری است.

وی افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بالای وزارتخانه‌ها و سازمان‌های کشور برای ارتقای جایگاه استان ایلام استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه بخشداران محله‌های حاشیه‌نشین روستاها را شناسایی و نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جهت کاهش آسیب‌ها و برنامه‌های نشاط اجتماعی اقدام کنند، گفت: در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ بخشداران استان گرایشی به هیچ کاندیدایی نداشتند و همین امر مهم موجب اعتماد مردم است.

کد خبر 750895

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت