Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر جمعه در آئین سومین یادواره شهدای شهر بنک از توابع کنگان استان بوشهر اظهار داشت: پیروزی بر دشمن بعثی در جنگ نابرابر ۸ ساله نتیجه ایمان، مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام بود و امروز مهمترین پیام و درس شهیدان به ملت و مسئولان، اطاعت از ولایت، استکبار ستیزی و ایستادگی و مقاومت تا فتح همه قله های عزت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دشمن نمی تواند مردم ما را خسته و ناامید کند و به فضل الهی، این ملت با تاسی به سیره شهدا و با ولایت مداری مسیر پر پیچ و خم را تا رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه خواهند داد.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری ایمان بالا را از ویژگی های شاخص شهدا ذکر و گفت: یادواره‌های شهدا امروز ایمان ساز و تقوا سازند و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و از خودگذشتگی از مهمترین برکات یادواره های شهداست.

آیت الله کعبی با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عنوان کرد: دهه فجر، دهه پیوند عمیق امت با ولایت، دهه عزت و کرامت، دهه نمایش حضور گسترده ملت همیشه در صحنه و وفادار به اسلام، انقلاب، امام و شهیدان است.

وی تاکید کرد: به رغم همه دشمنی ها و توطئه ها و فتنه ها، ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه تر از همیشه برگزار و در ۲۲ بهمن تودهنی محکمی به دشمن خواهند زد.

این مقام مسئول بیان کرد: در ۴ دهه گذشته قدرتی نوظهور با عنوان جمهوری اسلامی ایران توانسته معادلات جهانی را بر هم بزند، هیمنه پوشالی استکبار را در هم بشکند و موج و جریانی به نام بیداری اسلامی در منطقه را رقم بزند و اینها همه از برکات همین شهیدان است.

دبیر سومین یادواره شهدا و رییس شورای سلامی شهر بنک نیز گفت: برگزاری یادواره شهدا حرکتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

علی هوشیار افزود: مردم بنک با تقدیم چندین شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و همچون آحاد مختلف ملت جان نثار ولایت و آماده دفاع از کیان دین، انقلاب و آرمانهای بزرگ امام و شهیدان اند.

این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خیل عظیم عاشقان شهدا و با حضور، امام جمعه و فرماندار کنگان و برخی شخصیت های کشوری و لشگری در سالن ورزشی بنک برگزار شد.

در این یادواره که به میزبانی پایگاه مقاومت محمد رسول الله شهر بنک و با همکاری بسیج سپاه، حوزه مقاومت امام خمینی (ره) و پایگاههای مقاومت  بسیج شهر بنک، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی بنک، هیات متوسلین حضرت زینب (سلام الله علیها) و برخی تشکیلات اداری و فرهنگی شهر و شهرستان برگزار و از خانواده ۱۸ شهید والامقام تجلیل شد.

قرائت قرآن، روایت گری حاج حسین ناظری از شهر مقدس مشهد ( با ایده و ابتکار نو)، مداحی و پخش کلیپ هایی از سخنان رهبری معظم انقلاب و شهدا از دیگر برنامه های این یادواره فاخر بود.

کد خبر 4523386

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عباس کعبی مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت