Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قطر عملکرد شاگردانش مقابل کره جنوبی را شگفت‌آور خواند.

طرفداری- فلیکس سانچز، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر پس از پیروزی تیمش مقابل کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 اظهار داشت ما در جام ماندیم و به نیمه‌نهایی رسیدیم. خوشحال‌ترین مربی دنیا هستم. قدم رو به جلوی بزرگی بود.

فلیکس سانچز پس از پیروزی 1 بر 0 قطر مقابل کره جنوبی به نشست خبری آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اولین سوالی که خبرنگاران از او پرسیدند به گشت و گذار بازیکنان این تیم پس از بازی عراق در یک فروشگاه کنتاکی معروف بود و او پاسخ داد:

هیچ نظری ندارم. آن‌ها امروز هم اگر خواستند می‌توانند یک ساعت به کنتاکی بروند.

وی در ادامه افزود:

کاری که این بازیکنان برای کشورشان انجام دادند شگفت‌آور بود و من به آن‌ها افتخار می‌کنم. امروز احساس بسیار بزرگی داشتیم اما هیچ معجزه‌ای در کار نبود. ما در جام ماندیم و به نیمه‌نهایی رسیدیم. خوشحال‌ترین مربی دنیا هستم. قدم رو به جلوی بزرگی بود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

دیگر خبرها

  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!