Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور خبرگزاری بسیج؛ جلسه شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با حضور اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف تهران و رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و رئیس شورای راهبردی مرکزی بسیج اصناف در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.

دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در این جلسه گفت: بسیج اصناف بازوان توانمند اصناف کشور هستند و با گذشت قریب به ۲ سال از تشکیل بسیج تخصصی، تلاش‌های زیادی برای کمک به مشکلات اصناف صورت گرفته و در سال جاری با توجه به توطئه و فریب های دشمن برای برهم زدن نظم بازار توانستیم بازار را کنترل و نظارت کنیم و در کنار اصناف برای حل مشکلاتشان گام بر داریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: برای حل مشکلات اقتصادی و تنظیم بازار و ایجاد تعامل با دولت و بخش خصوصی با هدف کمک به انقلاب اسلامی گرد هم آمده ایم و وظیفه اصلی بسیج تخصصی اتاق اصناف، گره گشایی از مشکلات کسبه محترم و مردم شریف ایران است.

حسن پور تصریح کرد: تشکیل بسیج تخصصی به عنوان کمک موثری برای اصناف خواهند بود و یازده کارگروه تخصصی در این شورا ایجاد شده است که متشکل از کارگروه تخصصی نساجی و پوشاک، کارگروه طلا وجواهر، کارگروه لوازم خانگی، کارگروه مواد غذایی، کارگروه اماکن اقامتی و تفریحی، کارگروه صنایع دستی ، کارگروه مشاغل فنی ، کارگروه مشاغل تولید است و همچنین کارگروه شبکه توزیع که شکل گرفته است.

وی با اشاره به طرح توزیع کالای اساسی و ارزاق عمومی که توسط سازمان بسیج به شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه ارسال شد، افزود: واحدهای صنفی در توزیع کالا در بازار باید نقش داشته باشند و اصناف ما همان اصناف اوایل انقلاب هستند و دولت بایستی در اجرای طرح توزیع کالا با نرخ مصوب با اصناف همکاری کند تا کالا به دست مصرف کننده واقعی برسد.

حسن پور همچنین از اجرای طرح ” خدا روزی دهنده است ” با فروش حداقل سود اصناف خبر داد و گفت: در شرایط اقتصادی امروز لازم است تا همه کمک کنیم تا شرایط برای خرید مردم به نوعی بهتر شود و از اصناف بویژه بسیجیان محترم بخواهیم تا به حداقل دریافت سود بسنده کنند تا بتوان روحیه امید و ایثار را در بازار و مردم گسترش داد. حتی صاحبان مغازه ها برای دریافت کمتر اجاره بهاء از مغازه داران ترغیب شده و در ادامه سایر مجموعه هایی که در کاهش قیمت ها موثر هستند به این طرح بپیوندند.

در ادامه جلسه، محمود فقیهی رئیس شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران گفت: برای ایجاد طرح های مناسب در بازار نیازبه تفکر و اعتقاد بسیجی داریم و این تعاملات می توانند منشاء خوبی برای ارائه خدمات باشد و باید از تمامی ظرفیت های اصناف استفاده کرد.

فقیهی اظهار کرد: برای احصاء مشکلات اصناف و بازار در کنار هم قرار گرفته ایم و ظرفیت اصناف ظرفیت فوق العاده ای است و باید با تمام توان و اعتقاد به میدان بیاییم و در سایه اعتماد و تفکر بسیجی برای پیشبرد اصناف کار کنیم .

وی افزود: تشکیل کمیته های تخصصی ضرورت بسیار بالایی دارد و میتوان از ظرفیت های آن برای حل مشکلات بهره برد و امیدواریم هیات رئیسه جدید اتاق اصناف ایران منشاء خیر و برکت برای اصناف باشند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج اصناف غلامرضا حسن پور اصناف ممبینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم

کمیل پرناک گفت: این اقلام شامل؛ پتو، موکت، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته، انواع کنسرو و چراغ والور است که با توجه به شرایط آنان ورفع نیازهای اولیه این جمعیت توزیع شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان افزود: توزیع اقدام زیستی مورد نیاز بین خانواده‌های حادثه دیده از حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد و به خانوارهای جامانده با تایید فرمانداری این شهرستان ارائه می‌شود.

پرناک با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی؛ آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوارها توزیع شده‌است، افزود: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفرو استفاده از مهمانسراهای روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: سه تیم امدادی در لحظات نخست حریق در منطقه حضور یافتند و ضمن کنترل ۱۰ مورد فشار خون، حمایت های روانی را انجام دادند و از صبح حادثه (پنجشنبه گذشته) ۶۰ نفر در قالب ۱۲ تیم امدادی و عملیاتی پنج نفره با ۱۰ خودروی امدادی، ۲ خودروی کامیونت و یک دستگاه مینی بوس برای فراهم کردن اماکن اسکان اضطراری از شهرستان شفت، فومن و رشت حضور یافتند.

آتش سوزی بامداد پنجشنبه گذشته در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان که ۴۰ ساختمان شامل بیش از ۱۲۰ واحد مسکونی و غیره را در برگرفت، خسارت جانی نداشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است