Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: متقاضیان تشرف به کربلای معلی در ایام نوروز، می‌توانند پیش ثبت‌نام خود را از ششم تا دوازدهم بهمن در سایت حج و زیارت، انجام دهند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی زاهدی با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته برای نام‌نویسی سفر زائران به عتبات عالیات در ایام نوروز ۹۸، اظهار داشت: سازمان حج و زیارت به منظور ایجاد رفاه و پیشگیری از ازدحام علاقمندان تشرف به کربلای معلی در دفاتر خدمات زیارتی، اقدام به ایجاد سامانه پیش‌ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال جاری تا ۸ اردیبهشت سال آینده را دارند، باید با رعایت موارد مربوط به نام‌نویسی و تکمیل فرم مربوط در سایت سازمان حج و زیارت پیش ثبت‌نام کنند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان با بیان اینکه شروع پیش ثبت‌نام از روز شنبه ششم بهمن‌ماه است، گفت: متقاضیان می‌توانند تا دوازدهم بهمن پیش ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: بعد از پیش ثبت‌نام در مهلت مقرر، قرعه‌کشی انجام می‌شود و کسانی که در قرعه‌کشی پذیرفته شوند می‌توانند ثبت‌نام نوروزی را انجام بدهند.

زاهدی تصریح کرد: در قرعه‌کشی، متقاضیان اولویت‌بندی می‌شوند و بر اساس آن می‌توانند کاروان خود را انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زیارت عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت تشرف به کربلای معلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، با اشاره به تشرف دانشجویان به سفر عتبات و عالیات اظهار کرد: اعزام‌های اصلی پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رستمی با بیان اینکه این سفر توفیق بزرگی است که نصیب دانشجویان شده است، عنوان کرد: تعداد تقاضا برای سفر به عتبات بسیار بالاست و انتخاب این دانشجویان نشان از توفیق ویژه‌ آن ها دارد، دانشجویان باید قدر این لحظات ذی قیمت را بدانند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه ۵۰۰ یورو به زئران حج ۱۴۰۳
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند