Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در اظهاراتی گفت: الیوت آبرامز دیپلمات سابق آمریکایی قرار است تلاش های واشنگتن در خصوص اوضاع ونزوئلا را هدایت و رهبری کند.

این در شرایطی است که واشنگتن رسما رهبر مخالفان ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهور قانونی و مشروع این کشور به رسمیت شناخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پامپئو در ادامه افزود: الیوت صلاحیت و شایستگی لازم برای ماموریت ما در کمک به مردم ونزوئلا و احیای کامل دموکراسی و رفاه در این کشور را دارد.

وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت: آبرامز روز شنبه همراه من در نشست شورای امنیت درباره ونزوئلا شرکت خواهد کرد.

در این نشست آمریکا به همراه سایر متحدانش قرار است از ریاست جمهوری خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا حمایت کنند.

آبرامز نیز سخنانی شرایط و اوضاع ونزوئلا را "عمیق، سخت و خطرناک" توصیف کرده است.

آبرامز یک سیاستمدار نومحافظه کار آمریکایی است که در آخرین بار در دولت بوش مسئولیت دولتی داشته است. وی در ابتدا کارشناس خاورمیانه در شورای امنیت ملی کاخ سفید بود و بعدا مشاور راهبرد دموکراسی جهانی کاخ سفید شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا روز سه‌شنبه ظلم نیروی پلیس آمریکا به دانشجویان جوانی را که در مخالفت با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تظاهرات می‌کنند، محکوم کرد.

براساس گزارش المیادین، مادورو از جوانان در سراسر جهان خواست تا برای محکوم کردن نسل کشی علیه مردم فلسطین به خیابان‌ها بیایند. رئیس جمهور ونزوئلا تاکید کرد برای جوانان آمریکا احترام مطلق قائل است، زیرا آنها در مبارزه خود برای صلح مستحق احترام هستند. او همچنین توصیف نتانیاهو از آنها به عنوان نازی‌ها را محکوم کرد.

سرعت اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در رد تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار‌های نسل‌کشی علیه غیرنظامیان فلسطینی در این نوار افزایش یافته است.  این در شرایطی است که مدیریت دانشگاه‌ها با فراخوان به پراکندگی تحصن‌ها و اعمال زور در برخی از آن‌ها در تلاش برای سرکوب جنبش‌های دانشجویی هستند.

چند روز پیش، ائتلاف بولیواری برای مردم آمریکای لاتین موسوم به اتحاد آلبا (ALBA) خواستار پاسخگویی رژیم جنایتکار و حامیان آن برای جنایات نسل کشی در فلسطین اشغالی شد. اعضای این اتحادیه حمایت خود را از عضویت فوری فلسطین در سازمان ملل متحد، به عنوان اقدامی عادلانه و ضروری که به حمایت از حقوق مشروع مردم فلسطین کمک می‌کند، ابراز کردند.

شرکت کنندگان همچنین خواستار پاسخگویی و دستگیری اعضای رژیم صهیونیستی و حامیان آن شدند، زیرا آنها مسئول جنایات ارتکابی علیه فلسطینی‌ها مطابق با قوانین بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • غنیمت جنگی ویژه برای پوتین؛ تانک پیشرفته آمریکایی اسیر شد | فیلم