Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضا ایمانی‌خواه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: کار فرهنگی یک کار تخصصی است و حساسیت بالایی دارد، با این‌حال در جامعه ما این حساسیت‌ها اغلب نادیده گرفته می‌شود و کسانی عهده‌دار امور فرهنگی می‌شوند که تخصص لازم را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی متخصص در عرصه فرهنگی، یکی از بزرگترین مشکلات این عرصه است؛ در بسیاری از موارد، از آنجایی که نیروی فعال و متخصص به اندازه کافی نداریم، امکان پاسخگویی به همه نیازهای فرهنگی فراهم نمی‌شود.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در بسیاری از مواقع در ساماندهی نیازهای فرهنگی روز جامعه نیز کم‌کاری‌هایی در استان صورت می‌گیرد.
وی موازی‌کاری گروه‌های فرهنگی مختلف در زمینه اجرای برنامه‌ها را از دیگر نقاط ضعف حوزه فرهنگی استان دانست و ادامه داد: موازی کاری فرهنگی بزرگ‌ترین آسیب را بر پیکره فرهنگ وارد می‌کند، زیرا گاهی این موازی‌کاری‌ها موجب می‌شود نیروهایی که باید یکدیگر را پوشش بدهند، در عمل مخالف یکدیگر کار کنند.
ایمانی‌خواه عنوان کرد: کمبود اعتبارات و پشتیبانی مالی از بخش فرهنگ استان، دیگر ضعف این عرصه است. در حال حاضر حمایت‌های مالی مناسبی از افراد متخصص عرصه فرهنگ در استان انجام نمی‌شود.
وی اظهار کرد: بعضی مواقع کار فرهنگی مربوط به بخش خاصی است که به تخصص نیاز دارد، اما افرادی که تخصص ندارند در انجام آن ورود پیدا می‌کنند.
این مدرس حوزه و دانشگاه عدم وجود نگاه فرهنگی میان بسیاری از مسئولان استان را از دیگر نقاط ضعف عرصه فرهنگ استان دانست و افزود: برای حل مشکلات عرصه فرهنگی استان باید پیش از هر چیز یک مدیریت فرهنگی قوی در استان شکل بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا موازی کاری فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • سیگار کشیدن چگونه به قلب آسیب وارد می‌کند؟
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار