Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:41:08 GMT

«بنفشه آمریکایی»آماده اکران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۰۷۴۶

«بنفشه آمریکایی»آماده اکران

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مونا زندی حقیقی فیلم «بنفشه آفریقایی» را برای سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر آماده اکران کرده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: شکوه به همراه همسر دومش رضا تصمیم می‌گیرند تا فریدون همسر سابقش که توسط فرزندانشان به خانه سالمندان سپرده شده است را به خانه خود بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم اتفاقات جدیدی را در زندگی هر سه نفر رقم می‌زند.

بازیگران این فیلم عبارتند از : فاطمه معتمدآریا، سعیدآقاخانی، رضابابک، مهدی حسینی نیا، رویا جاوندنیا، ندا جبرائیلی، مریم شیرازی.

 

برخی از عوامل فیلم «بنفشه آفریقایی» عبارتند از کارگردان: مونا زندی حقیقی، نویسنده: حمیدرضا بابابیگی (براساس طرحی از مونا زندی حقیقی)، مدیر فیلمبرداری: فرهاد صبا، تدوین: بهرام دهقانی، طراح صحنه و لباس: علی عابدینی، موسیقی: پیمان یزدانیان، فیلمبردار: رضا تیموری، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی.

 

خبرنگار: رقیه ندایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فاطمه معتمدآریا سودای سیمرغ بنفشه آفریقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان برگزاری دومین اجلاس همکاری‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی، کمیته همکاری‌های کشاورزی با حضور نمایندگان معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت صنعتی برپا شد.

با توجه به درخواست وزرای تجارت دو کشور نیجر و آفریقای مرکزی از ایران جهت حمایت از بخش کشاورزی، نمایندگان و مدیران بخش‌های مختلف ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را ارائه کرده و فریبرز عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری نیز توضیحاتی در رابطه با تجارب بخش دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی مرتبط در حوزه آب و آبیاری ارائه کرد.

همچنین توانایی‌های ایران در زمینه‌های گوناگون مدیریت پایدار خاک و به ویژه مطالعات خاک‌شناسی و تهیه نقشه‌های مدیریت‌پذیر و تولید و صادرات کودها و اصلاح کننده‌های زیستی خاک نیز معرفی شد.

در پایان آمادگی ایران برای حضور در کشورهای آفریقایی و همکاری در اجرای پروژه‌های آب و خاک اعلام شد.

کد خبر 6092123

دیگر خبرها

  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد