Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رطوبت 98 درصدي آبادان را محاصره کرده و ديد افقي را به 100 متر رساند.
به خبرگزاري آريا از منطقه آزاد اروند، بر اساس گزارش اداره هواشناسي مه غليظ از بامداد امروز آبادان و خرمشهر را دربر گرفته است به طوري که ديد افقي در اثر اين نم و دم به 100 متر رسيد.
ميزان رطوبت در آبادان 98 درصد و دماي کنوني نيز 14 درجه سانتيگراد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براي دو پرواز تهران و شيراز از شرکتهاي هواپيمايي کيش و ايران اير هم تاخير اعلام شده است.
شب گذشته نيز هواي 13 شهر خوزستان خاکي و غلظت گرد و غبار در آنها به بيش از حد مجاز رسيد.
در پي وقوع پديده گرد و خاک در خوزستان، طبق اعلام اداره کل حفاظت محيط‌ زيست خوزستان تا ساعت 19 شب گذشته، ميزان غلظت گرد و غبار در شهرهاي آبادان 337، اميديه 409، انديمشک 456، اهواز 422، بندرامام 422،بهبهان 423،خرمشهر 330، دزفول 409، رامشير 451، شوش 544، شوشتر 469،گتوند 261 و ماهشهر 427ميکروگرم بر مترمکعب اندازه‌گيري شد.
با توجه به اينکه ميزان حد مجاز آلاينده‌ها در هوا 150 ميکروگرم بر مترمکعب است، غلظت گردوغبار در اغلب شهرهاي استان به بيش از سه الي چهار برابر حد مجاز رسيد.
پايان پيام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رطوبت آبادان مه آلود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مهدی نیا عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: به جز انسولین با نام تجاری «نوومیکس» که دارویی کاملاً وارداتی است، در هفته‌های اخیر با کمبود واردات مواجه بودیم و سایر اقلام تولید داخل را به میزان بیشتری در داروخانه‌ها توزیع شده است.

وی با اشاره به تاکید وزارت بهداشت بر استفاده از انسولین‌های تولید داخل افزود: در حال حاضر فقط در زمینه محصول خارجی دچار کمبود هستیم و سایر محصولات به میزان کافی وجود دارد و مصرف‌کنندگان باید برای مصرف با پزشک معالج خود مشورت کنند.

مهدوی نیا خبر داد: محصول وارداتی نوومیکس در روزهای گذشته وارد خوزستان شده است و در سه روز آینده با توزیع در داروخانه‌های استان، وضعیت موجودی به روال عادی بر می‌گردد.

کد خبر 6093604

دیگر خبرها

  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام