Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@02:07:06 GMT

همایش «طلایه داران فاطمی» در اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۱۴۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این همایش اعضای کانون مداحان، شعرا و هیئت های مذهبی اردبیل و همچنین مجموعه های جمعیت زنان فرهیخته، مجمع کانون فرهنگی تبلیغی و انجمن های اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» شرکت داشتند.

حجت الاسلام مهدی ستوده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش بررسی ماموریت ها و اهداف انقلاب اسلامی و کمک به تنویر و تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم به ویژه نسل چهارم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اراکی از اساتید حوزه و دانشگاه هم در سخنانی گفت: دشمن در این چهل سال و در مقاطع مختلف راهبردهایی در جهت براندازی انقلاب اسلامی داشته است که همواره ناکام مانده است.

وی با بیان اینکه راهبرد دشمنان برای براندازی نظام در دهه اول انقلاب شامل تحمیل جنگ ، ترور و تحریک قومیت ها، در دهه دوم جلوگیری از نفوذ و گسترش انقلاب و از آغاز دهه سوم جنگ نرم و جنگ فرهنگی بود.

وی افزود: دشمنان اکنون راهبرد جنگ اقتصادی را در کنار جنگ نرم سرلوحه اقدامات برعلیه انقلاب اسلامی قرار داده اند که با توکل بر خدا و رهبری داهیانه ولی فقیه از این جنگ هم به سلامتی عبور خواهیم کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند