Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، امیرخلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به ماموریت های این یکان در رزمایش بزرگ اقتدار۹۷ نزاجا گفت: یکی از ماموریت‌های ویژه‌ای که برای نخستین بار در حوزه بالگردی در این رزمایش انجام شد، اجرای ماموریت شناسایی به همراه رزم شبانه است که امروز بالگردهای هجومی، شناسایی و ترابری مجهز شده به دوربین های دید در شب توانستند آن را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ماموریت های اتخاذ شده متناسب با تهدیدات روز است، افزود: بالگردهای هوانیروز ارتش شب گذشته تاکتیک جدید شناسایی در شب و عملیات رزم شبانه را با موفقیت به اجرا گذاشتند و توانستند ضمن شناسایی مواضع دشمن، اهداف ثابت و متحرک زمین را با استفاده از راکت ها و موشک های بهینه سازی شده مورد اصابت قرار دهند.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: در این رزمایش کلیه پشتیبانی‌های آتش، پشتیبانی لجستیکی و شناسایی توسط بالگردهای هوانیروز با موفقیت به اجرا درآمد و کارکنان هوانیروز آمادگی خود را برای حضور در عرصه های مختلف مقابله با تهدیدات پیش رو به نمایش گذاشتند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست صمیمانه جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد ارتش برگزار شد.
امیر سرلشکر موسوی با ابراز خرسندی از دیدار با تعدادی از دانشجویان مؤمن، انقلابی و متعهد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با تآکید بر اینکه معلمی هم مانند کسوت نظامی‌گری، عشق است و نمی‌توان لفظ شغل را به این دو اطلاق کرد گفت: بدون تردید معلمی یکی از مهمترین تکالیفی است که بر عهده انسان گذاشته شده است.

بنابر روایت ایسنا، وی با بیان اینکه انتقال دانش، تجربه، اخلاق و رفتار صحیح از مهمترین مؤلفه‌های تربیت و پرورش افراد است، افزود: بخش اعظم آینده هر کشور و تمدن به دست کسانی ساخته می‌شود که معلمان جامعه هستند و در این مسیر نقش اساسی و تأثیرگذار دارند.
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه نقطه عطف بیانیه گام دوم آمادگی برای ظهور است و همه جهان و همه عالم مخاطب این فرمان محسوب می‌شوند اظهارکرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان مهمترین سند راهبردی انقلاب اسلامی چراغ راه همه ما قرار بگیرد و شما معلمان می‌توانید با توکل به خداوند در مسیر تربیت جوانان مؤمن، انقلابی و شایسته ظهور اهتمام بورزید تا ان‌شاءالله جامعه ما به نقطه‌ای برسد که آماده و مستحق ظهور باشد.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه یکی از بزرگترین توطئه‌های دشمنان علیه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد یأس، حقارت و ذلت در بین جامعه است خاطر نشان کرد: امروز سردمداران بسیاری از کشورهایی که ادعای ابرقدرت بودن دارند به استقلال، توانمندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معترفند و این قدرت و اعتماد به نفس ملت شریف ایران، مرهون بصیرت و شجاعت جوانان هم سن و سال شما عزیزان است.
در این دیدار، فرمانده کل ارتش در قالب پاسخ به سوالات تعدادی از دانشجویان به تشریح برخی دستاوردهای ارتش و نیروهای مسلح و همچنین تحلیل شرایط و مسائل دفاعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جامعه پرداخت.
در پایان این دیدار، دانشجویان بسیجی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ضمن تشکر از برپایی این دیدار صمیمی و امید بخش، به پاس سالها تدریس فرمانده کل ارتش در دانشگاه‌ها، از امیر سرلشکر موسوی قدردانی کردند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903990

دیگر خبرها

  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • اختلال در عملیات دریای سرخ اتحادیه اروپا