Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از کمیسیون ملی یونسکو – ایران، دکتر حجت الله ایوبی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو- ایران، در این آیین با اشاره به اینکه تنوع و تمایز فرهنگی و حفظ فرهنگ‌های مختلف از آرمان‌ها و اهداف سازمان یونسکو به شمار می‌رود، گفت: جمهوری اسلامی ایران با قابلیت‌های مهم و ارزشمند خود در زمینه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی همواره در بین کشورهای عضو این سازمان سرآمد است و می‌تواند بسیاری از منافع خود را در این سازمان فرهنگی، علمی و آموزشی پی‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر بهره‌گیری از این سازمان در جهت تحقق اهداف خود در شناسایی و معرفی توانمندی‌های کشور در زمینه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی- هنری تاکید کرد و افزود: باید ظرفیت‌های بالای استان یزد در حوزه فرهنگی و تمدنی با استفاده از این سازمان به بشریت معرفی شود.

دکتر ایوبی شناسایی شخصیت‌ها، پیگیری ظرفیت‌های فرهنگی- هنری و تمدنی استان برای ثبت در عرصه جهانی، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف و فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی را از مهم‌ترین وظایف دفتر نمایندگی کمیسیون ملی یونسکو – ایران در یزد برشمرد.

در ادامه استاندار یزد به ظرفیت‌های فراوان استان در زمینه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: ثبت جهانی بافت تاریخی یزد تنها نمونه‌ای از ظرفیت‌های مهم فرهنگی استان یزد است.

محمدعلی طالبی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ را به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم استان و محورهای توسعه استان تقویت کنیم و بدون شک این دفتر به عنوان یکی از ساختارهای مهم در این زمینه می‌تواند نقش مهمی در معرفی و حمایت از قابلیت‌های فرهنگی استان ایفا کند.

در این مراسم دکتر علی اصغر سمسار یزدی به عنوان رئیس شورای علمی دفتر منطقه‌‌ای کمیسیون ملی یونسکو در یزد معرفی شد.

انتهای پیام/

31 / 31 کمیسیون ملی یونسکو – ایران دکتر حجت الله ایوبی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کمیسیون ملی یونسکو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خدمات حوزه سلامت این استان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

رضا شریفی افزود: افتتاح اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی سیستان و بلوچستان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه‌ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی