Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: علی میری مقام نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور را در دسته ۹۶ کیلوگرم کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شاهرخ پیری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: سومین روز از مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت شهرستان امیدیه، با رقابت شرکت کنندگان گروه A دسته ۸۹ کیلوگرم ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، خاطرنشان کرد: در این گروه ۷ وزنه بردار مسعود چترایی از اصفهان، امیرسالار عباسی از اصفهان، ابراهیم بهرامی از خوزستان، آرمین عباسی از اردبیل، مرتضی زارعی از قم، علی میری از آذربایجان غربی و حسین مومن از لرستان روی تخته رفتند.

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی، با اشاره به عملکرد وزنه برداران برتر دسته ۸۹ کیلوگرم، افزود: در حرکت یک ضرب ابراهیم بهرامی از خوزستان وزنه  ۱۵۵ کیلوگرم، مسعود چترایی از اصفهان وزنه ۱۵۴ کیلوگرم و علی میری از آذربایجان غربی وزنه ۱۵۲ کیلوگرم مهار کردند.

وی، با اشاره به حرکت دوضرب این دوره از مسابقات تاکید کرد: علی میری موفق به معار وزنه ۱۹۵کیلوگرمی شد و آرمین عباسی از اردبیل وزنه ۱۸۳ کیلوگرم، مسعود چترایی از اصفهان وزنه ۱۸۲ کیلوگرم و ابراهیم بهرامی از خوزستان وزنه ۱۷۳ کیلوگرم را بالای سر خود بردند.

پیری، با اشاره به نتایج مجموع، تاکید کرد: علی میری در مجموع با ۳۴۷ کیلوگرم مقام نخست را از آن خود کرد و مسعود چترایی از اصفهان با مجموع ۳۳۶ کیلوگرم در مقام دومی ایستاد و  ابراهیم بهرامی از خوزستان با مهار ۳۲۸ کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کرد و آرمین عباسی اردبیل با مجموع ۳۲۵ کیلوگرم به مقام چهارمی بسنده کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر مسابقات قویترین مردان و دارت بانوان ویژه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در سالن هلال احمر شهرستان بافق برگزارشد.   در اولین دوره از مسابقات قویترین مردان بیش از ۲۰ ورزشکار دردو وزن منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم و در۴ آیتم با هم به رقابت پرداختند.   در پایان این مسابقات و در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم علیرضا فلاح به عنوان قهرمانی دست یافت و قویترین مرد فلات نام گرفت.   در این وزن مهدی بافقی دوم و حسین صالحی به مقام سوم دست یافتند.   اما در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسعود غلامی پدیده این دوره از مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.   امیرحسین فتاحی دوم شد و حسین سلطانی نژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.   در مسابقات دارت ویژه بانوان نیز ورزشکاران به رقابت پرداختند که در پایان سمانه رمضانپور قهرمان شد، فائزه عسکری جایگاه دوم را از آن خود کرد و زینب ابوالحکیمی به مقام سوم رسید.   اختتامیه این مسابقات با حضور حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، نوری رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، پورذکریا مدیر امور معادن و امیری رئیس روابط عمومی مجتمع برگزار و از مقام آوران با اهدا حکم قهرمانی و هدیه‌ای تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان