Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوفصلنامه «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» وابسته به سازمان «سمت» در پانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب شایسته تقدیر شناخته شد.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: دوفصلنامه «پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی» وابسته به سازمان «سمت»، به عنوان نشریه شایسته تقدیر پانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب برگزیده شد.

 

در بخش نخست و ویژه پانزدهمين دوره جشنواره نقد كتاب که در خانه انديشمندان علوم انساني برگزار شد، دوفصلنامه «نگارش و پژوهش کتب دانشگاهی»، وابسته به پژوهشکده تحقیق و توسعه «سمت»، به عنوان نشریه شایسته تقدیر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در این مراسم، یاد مرحوم «احمد احمدی»، مدیرمسئول و سردبیر پیشین این نشریه گرامی داشته شد و از مدیرمسئول کنونی دوفصلنامه «نگارش و پژوهش کتب دانشگاهی»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی و سردبیر آن، زهرا ابوالحسنی چیمه، تقدیر به عمل آمد.

 

به نقل از نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب، حوزه‌ها و بخش‌های جشنواره پانزدهم نقد کتاب شامل کلیات، فلسفه، کلام و عرفان، علوم تربیتی و روان شناسی، دین، علوم اجتماعی، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان و نشریه شایسته تقدیر و فعالان عرصه نقد کتاب بوده است؛ و انتخاب برگزیدگان و منتقدان قابل تقدیر جشنواره، بر اساس شاخصه‌های نقد در تمام حوزه‌های نگارش و از میان حدود ۱۰۰۰ نفر از منتقدان که آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده بودند، صورت گرفته است.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد محمد جواد ظریف ظریف آمریکا مجلس چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب جشنواره کتاب نقد سازمان سمت علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • میدان شهرت در ایران
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»