Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از تشرف بیش از ۳۰ نفر به دین مبین اسلام طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: در طرح «تجربه‌های مسلمانی» هر روزه، ده‌ها نفر از کشورهای مختلف، اظهار تمایل خود را به آموزه های اسلام اعلام می‌کنند.

‌به گزارش ایسنا‌، به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کمال ثریا اردکانی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۳۰ نفر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به دین مبین اسلام مشرف شدند، عنوان کرد: این افراد از کشورهای چین، فرانسه، آلمان، لوکزانبورک، سوئیس، کره جنوبی، لهستان، ژاپن، مکزیک، برزیل و… هستند که آستان مقدس در مسلمان شدن برخی از آن‌ها نقش اصلی را ایفا کرده به همین علت ارتباط با آن‌ها را به صورت مستمر دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در طرح «تجربه‌های مسلمانی» که توسط کارشناسان اداره امور بین‌الملل حرم مطهر برای توریست‌های غیرمسلمان همه روزه در حرم مطهر دنبال می‌شود، ده‌ها نفر از کشورهای مختلف، اظهار تمایل خود را به آموزه های اسلام اعلام می‌کنند که در این میان گردشگران آلمانی فراوانی بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) خاطرنشان کرد: علاوه بر این افراد، امور بین‌الملل آستان مقدس برنامه‌هایی برای تازه مسلمان شده‌ها در خارج از کشور دارد، به عنوان نمونه در ایام دهه کرامت برای ۱۳ نفر از تازه مسلمان شده‌های کشور سوئد پیام تبریک به همراه هدایای متبرک آستان مقدس ارسال شد و از آنان برای حضور در حرم بانوی کرامت دعوت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه اداره امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سال جاری میزبان بیش از ۱۶ هزار گردشگر غیر مسلمان از ۸۶ کشور بوده است، تصریح کرد: آمار افراد غیرمسلمان که در طول شبانه روز در حرم مطهر حضور یافته‌اند و حضور آن‌ها به ثبت نرسیده نیز قابل توجه است.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تشرف به دین اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود

ایسنا/قم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ «دختران دانشجو» در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به‌نام روز دختر نامگذاری شده در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود؛ حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی می‌کند و سیدحمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد