Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران شهرکرد گفت: جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی جوانان انقلابی به همت اعضای کانون و در ۲ رده سنی بالای ۱۶ سال و زیر ۱۶ سال در شهرکرد برگزار می شود.

«احمد رضا نظری» امروز (شنبه ۶ بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی جوانان انقلابی به همت اعضای کانون و در ۲ رده سنی بالای ۱۶ سال و زیر ۱۶ سال در شهرکرد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد در ادامه افزود: جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی جوانان انقلابی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۰ رشته ورزشی مختلف برگزار می شود.

 

نظری به رشته های رده سنی بالای ۱۶ سال اشاره کرد و افزود: فوتسال، والیبال، طناب کشی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت آمادگی جسمانی، تفنگ بادی، مچ اندازی، دوچرخه سواری، دومیدانی، شنا، زو، مشاعره، فیلم شناسی، پانتومیم، تایپ، اطلاعات عمومی، عکاسی، سودوکو و خرمنگل از رشته های رده سنی بالای ۱۶ سال است.

 

وی، فوتسال، والیبال، هفت سنگ، فوتبال دستی، وسطیا، دوز، تنیس روی میز، تفنگ بادی، روپایی، پنالتی، شنا، رباتیک، طناب زنی، دوچرخه سواری، پانتومیم، بله و خیر، نقاشی، خطاطی،۲۰ سوالی، مفاهیم قرآن و عکاسی را از جمله رشته های رده سنی زیر ۱۶ سال عنوان کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد بابیان اینکه مهلت ثبت نام در این جشنواره ورزشی تا ۹ بهمن ماه جاری ادامه دارد گفت: علاقه مندان می توانند بعد از نماز مغرب و عشا با مراجعه به مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان نمایشگاه کتاب آمریکا دزفول محمد جواد ظریف جوانان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان، گفت: سومین جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی، آبان‌ماه به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سعید شاهرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان،در هم اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه کرمان  گفت: سومین جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی، نیمه دوم آبان‌ماه به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.

او افزود: دوره اول این جشنواره در یزد و دور دوم آن به میزبانی قزوین طی سنوات قبل برگزار شده و سومین دوره آن در رقابت نهایی بین کرمان و شیراز شکل گرفت که سرانجام با ارزیابی شاخص‌ها، کرمان به عنوان میزبان این جشنواره با نقش آفرینی مسئولین استان و بخش خصوصی کرمان انتخاب شد.

وی با اشاره به وجود ١٠ اثر ثبت جهانی در استان کرمان و سابقه تاریخی و میراث غنی این استان تاکید کرد: این جشنواره می‌تواند تاثیر مهمی در معرفی آثار تاریخی و گردشگری استان کرمان از طریق تولید محتوا‌های چند رسانه‌ای داشته باشد.

شاهرخی اظهار داشت: فراخوان این جشنواره بزودی منتشر می‌شود و ٧٠ درصد تولید محتوا‌ها باید در محور‌های جشنواره ، مربوط به کرمان باشد.

او تشکیل شورای توسعه گردشگری استان کرمان را اتفاقی مهم ارزیابی کرد و گفت: دبیرخانه رویداد کرمان ١٤٠٤ نیز در اتاق بازرگانی کرمان تشکیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان نقش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها را در معرفی آثار تاریخی و غنای فرهنگی کرمان بسیار مهم ارزیابی نمود و بر افزایش تعامل با رسانه‌ها تاکید کرد.

شاهرخی برگزاری همایش بین المللی راه ابریشم با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور، برگزاری کنگره ملی تاریخ ملی شهرسازی ایران، برپایی سمینار باستان شناسان ایران در جیرفت، برگزاری اختتامییه همایش ملی کتیبه سرباز و نیز رویداد ملی آیین ناملموس چوگان را از دیگر رویداد‌های مهم حوزه میراث فرهنگی استان در سال جدید اعلام کرد.

وی افزود: هفته میراث فرهنگی از ٢٩ اردیبهشت تا ٣ خرداد ماه برگزار و طی آن اشیای تاریخی کرمان که در موزه ملی ایران قرار دارند به موزه‌های کرمان از جمله باغ موزه هرندی منتقل و در معرض بازدید مردم قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد