Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفر نخست مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: در منطقه کاشان و آران و بیدگل بیش از یک هزار حافظ کل قرآن کریم وجود دارد که این در کشور بی نظیر است.

«مصطفی اصفهانیان» در حاشیه محفل انس با قرآن کریم حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بویژه در سال های اخیر با تاسیس مؤسسات قرآنی که در رشته حفظ قرآن به صورت تخصصی فعالیت می کنند، حفظ قرآن کریم در منطقه کاشان و آران و بیدگل متحول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیش از یک هزار حافظ کل قرآن کریم در کاشان و آران و بیدگل وجود دارد

نفر نخست رشته حفظ مسابقات بین المللی قرآن کریم سال 97  افزود:  هم اکنون در منطقه کاشان و آران و بیدگل بیش از یک هزار حافظ کل قرآن کریم وجود دارد که این در کشور بی نظیر است.

 

اصفهانیان با بیان اینکه علیرغم ادامه روند افزایش حافظان قرآن کریم در این منطقه، این موضوع کافی نیست گفت: هر حافظ باید خود یک پایگاه قرآنی برای آموزش قرآن و تربیت حافظان قرآنی باشد.

 

حفظ قرآن باید فراگیر شود

حافظ بین المللی قرآن کریم با تأکید بر اینکه موضوع حفظ قرآن کریم باید فراگیر شود گفت: البته اقداماتی در این زمینه همچون اجرای طرح حفظ جزء ۳۰ در آموزش و پرورش صورت گرفته است اما این روند برای قرآنی کردن جامعه کافی نیست.

 

مصطفی اصفهانیان در ادامه افزود: فعالیت های قرآنی باید از آموزش و پرورش شروع شود و اگر آموزش قرآن در این نهاد جدی تر گرفته شود به خواسته مقام معظم رهبری در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم نزدیک خواهیم شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان مجلس انقلاب دفاع مقدس اصفهان مراسم ترحیم اردبیل دزفول نفر نخست مسابقات بین المللی قرآن شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل حفظ قرآن کاشان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر

تین نیوز

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان، به طول ۴۶ کیلومتر در دست اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: این اداره کل با بهره گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت در حال اجرای پروژه های راهسازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است.

شاهسوندی افزود: پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان یکی از پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طول این پروژه ۴۶ کیلومتر است عنوان کرد: با اقدامات و تلاش های به عمل آمده، هم اکنون پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان دارای ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اهمیت تأمین اعتبار به موقع پروژه ها، گفت: تا کنون ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرا این پروژه هزینه شده است و برای اتمام پروژه به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شاهسوندی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در پروژه احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم قم کاشان و کمربندی کاشان تشریح کرد: تا کنون در این پروژه ۶۶ تن میلگرد، ۲۰۰ مترمکعب بتن ریزی، ۳ هزار مترمکعب خاکریزی و ۶۰ هزار مترمکعب خاکبرداری اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد