Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: تاکنون محمد ناصری دروازه بان سابق پدیده را جذب کردیم و با یکی - ۲ بازیکن دیگر هم مذاکره کردیم که بعد از توافق نهایی اسامی  آنها را اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم پیکان درباره پیشنهادات اروپایی آرمان قاسمی بیان کرد: ما به هیچ بازیکنی از جمله آرمان قاسمی رضایت نامه نمی‌دهیم چرا که نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم. ما در دفاع چپ فقط آرمان قاسمی و رزاق پور را داریم که رزاق پور بیشتر در تیم ملی امید حضور دارد و فقط قاسمی در آن پست می‌ماند که نمی‌توانیم به این بازیکن اجازه جدایی بدهیم. همچنین قاسمی کاپیتان تیم ماست و شرایط تیم را می‌داند و هیچ وقت تیم پیکان را تنها نمی‌گذارد.

تغییرات زیادی در تیم پیکان ایجاد نمی‌کنیم

طهماسبی درباره اینکه باشگاه پیکان فعالیت چندانی در نقل و انتقالات ندارد، گفت: ما خیلی به بازیکن نیاز نداریم و تغییرات زیادی در تیم ایجاد نمی‌کنیم. فرکی فقط خواستار جذب ۲ - ۳ بازیکن شده است که به زودی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. به هر حال یارگیری در نیم فصل دوم سخت است چرا که تیم‌ها دوست ندارند بازیکنان خود را از دست بدهند و باید بازیکن آزاد به خدمت بگیریم.

او درباره احتمال جذب گادوین منشا تصریح کرد: صحبتی برای جذب منشا در تیم ما مطرح نشده است و قصد نداریم این بازیکن را به خدمت بگیریم.

طهماسبی درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: با توجه به بازی‌هایی که از تیم ژاپن مشاهده کردم این تیم قدرتمند نیست که بتواند برای تیم ملی کشورمان دردسر ساز شود. البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است در این بازی رخ بدهد.

ایران و قطر فینالیست‌های جام ملت‌های آسیا هستند

او درباره مدعیان قهرمانی جام ملت‌های آسیا بیان کرد: به نظرم تیم ملی قطر نسبت به تیم ملی امارات قدرتمند‌تر است و اگر داور بازی هوای میزبان رقابت‌ها را نداشته باشد به طور حتم تیم‌های ملی ایران و قطر به فینال جام ملت آسیا راه می‌یابند. به هر حال تیم ملی کشورمان با درخشش در این رقابت‌ها نشان داده است که می‌تواند بعد از ۴۳ سال قهرمان شود.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه یک بازی تدارکاتی فردا برابر تیم فوتبال ذوب آهن داریم و شاید یک دیدار دوستانه هم اواخر هفته هم برگزار کنیم تا در شرایط مسابقات قرار بگیریم. به هر حال بازیکنان ما انگیزه لازم را دارند تا در نیم فصل دوم بازی‌های خوبی ارائه کنند و در جمع مدعیان لیگ برتر قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: 

گزینه‌های احتمالی هدایت پیکان مشخص شدند

زمان حضور سرمربی جدید در تمرینات پیکان مشخص شد

نکونام سرمربی پیکان شد + سوابق مربیگری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • شوم تار ؛ عرفان طهماسبی