Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم عباس دادستانی فرمانده گروه 44 توپخانه نیروی زمینی ارتش با اشاره به ماموریت گردان های توپخانه نیروی زمینی ارتش در این رزمایش گفت: گروه 44 توپخانه نیروی زمینی ارتش به منظور پشتیبانی نزدیک از یکان‌های سطحی با بهره گیری از انواع موشک ها و راکت ها در کالیبرهای مختلف در رزمایش بزرگ اقتدار 97 نزاجا شرکت کرده است تا ماموریت های ذاتی خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه گردان‌های توپخانه نیروی زمینی ارتش قادر به انهدام اهداف از فواصل بین 10 تا عمق 100 کیلومتری می ‌باشند افزود: در این رزمایش با بهره گیری از گلوله های هوشمند و نقطه زن توانستیم اهداف را از فواصل بین 10 تا 30 کیلومتر با دقت هرچه تمامتر مورد اصابت قرار دهیم.
امیر سرتیپ دوم دادستانی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد گردان های توپخانه نیروی زمینی ارتش در این رزمایش گفت: یکی از نقاط مثبت توپخانه در این رزمایش بهره گیری از تسلیحات توپخانه ای در کالیبرهای مختلف بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانست اهداف مورد نظر را با حجم سنگینی از آتش مورد اصابت قرار دهد.

** انهدام ستون زرهی دشمن توسط جنگنده‌های اف7
جنگنده بمب افکن های اف7 نیروی هوایی ارتش به منظور پشتیبانی از یگان های سطحی، ادوات زرهی دشمن را با بمباران هوایی مورد اصابت قرار دادند.
همزمان با مرحله اصلی رزمایش بزرگ اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش، 2 فروند جنگنده بمب افکن اف 7 به منظور پشتیبانی از یگان‌های سطحی نیروی زمینی ارتش وارد منطقه رزمایش شدند.
جنگنده بمب افکن های نیروی هوایی پس از حضور در منطقه رزمایش، ادوات زرهی و ستون مکانیزه و استحکامات دشمن را با بمب های هوشمند مورد اصابت قرار دادند.
این دو جنگنده پس از انهدام اهداف از پیش تعیین شده در نزدیکترین پایگاه منطقه فرود آمدند
به گزارش ایرنا، رزمایش بزرگ اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش با آرایش عملیاتی یگان های مختلف این نیرو صبح جمعه با رمز یا اعلام رمز یا زهرا (س) در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
در این رزمایش که با هدف ارزیابی تغییر جدید ساختار نیروی زمینی ارتش و به مدت دو روز برگزار می شود، افزون بر 12 هزار نیروی هجومی با تاکتیک‌های نوین آفندی ماموریت خود را اجرا می کنند.
9913/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اصفهان روابط عمومی زهرا نیروی توپخانه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین گفت اوکراین به دلیل کمبود مهمات با وضعیت دشواری در میدان نبرد روبروست.

«الکساندر سیرسکی» فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین روز شنبه اعلام کرد که وضعیت نیروهای اوکراینی در میدان نبرد رو به وخامت است.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین تاکید کرد که اعضای ائتلاف ناتو را از وضعیت دشوار عملیاتی و راهبردی اوکراین در میدان نبرد مطلع کرده است.

سیرسکی افزود که ارتش اوکراین اکنون به راکت، مهمات و تجهیزات نظامی غرب برای نبرد با روسیه نیاز دارد.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین روز شنبه در اظهاراتی تصدیق کرد که نظامیان ارتش اوکراین باوضعیت دشواری در خط مقدم نبرد مواجه هستند.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین در پیامی در شبکه تلگرامی خود نوشت: وضعیت در منطقه ای که نیروهای اوکراینی در آنجا مشغول عملیات هستند، همچنان دشوار است.

سیرسکی تاکید کرد که نیروهای نظامی روسیه در این مناطق از ظرفیت نیروی هوایی خود و همچنین برتری موشکی و مهمات توپخانه ای خود بهره می برند.

کد خبر 6090287

دیگر خبرها

  • (تصاویر) M۱۰ Booker؛ جدیدترین زره پوش ارتش ایالات متحده
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای