Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیراندازی افراد ناشناس به خودرو نیروی انتظامی در بندر امام خمینی موجب شهادت 2 نفر از ماموران کادر و وظیفه کلانتری 13 این شهرستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیردنا؛ معاون فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: تیراندازی افراد ناشناس به خودرو نیروی انتظامی در بندر امام خمینی موجب شهادت 2 نفر از ماموران کادر و وظیفه کلانتری 13 این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ علی قاسمپور در این خصوص اظهار داشت : بامداد شنبه افراد ناشناس در بلوار آیت الله خامنه ای شهرستان بندرامام خمینی(ره) خودرو گشت کلانتری 13 این شهرستان را با سلاح کلاشینکف مورد هدف قرار دادند.

 

وی افزود: این حادثه حدود ساعت 35 دقیقه بامداد رخ داد و در پی آن یک مامور وظیفه به نام محمد رضا رفیعی نسب در همان محل به شهدات رسید و ستوانیکم الله نظر صفری نیز پس از انتقال به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر ، به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

معاون فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: بر اساس شواهد سرنشینان یک دستگاه پژو خاکستری رنگ به سمت خودرو گشت پلیس اقدام به تیراندازی کرده که اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی آن ها با سرعت در حال انجام است.

 

وی تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی و جزییات این حادثه به زودی از سوی نیروی انتظامی استان اعلام می شود .

 

در آبان ماه سال جاری نیز مهرزاد خیری یکی از سربازان وظیفه نیروی انتظامی استان در حین گشت زنی با سارقان مسلح درگیر شده و در این تبادل آتش بین سارقان و نیروهای ناجا ، به درجه رفیع شهادت نایل شد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات