Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فرزاد رحمانی در تشریح این خبر، گفت: برخورد یک دستگاه تریلر با خودروی پیکان در محور تبریز-آذرشهردو نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند. وی اضافه کرد: مصدومان حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های گوگان، ممقان و آذرشهر به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا بیمارستان جاده دانشگاه علوم پزشکی فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو

بر اثر سیل ناشی از بارش بارندگی‌های شدید در تانزانیا ۱۱۵ نفر جان خود را از دست دادند.

قاسم مجالیوا نخست وزیر تانزانیا طی سخنانی در پارلمان گفت، ۱۵۵ نفر در سیل ناشی از بارندگی‌های شدید جان باخته و ۲۳۶ نفر زخمی شدند.

مجالیوا با اشاره براینکه، باران ۲۰۰ هزار نفر را در ۲۶ منطقه تحت تاثیر قرار داد، خاطرنشان کرد، ۱۰ هزار خانه آسیب دیده است.

بر اثر سیل برخی مدارس، جاده‌ها، پل‌ها و مراکز بهداشتی آسیب دیده و تعداد زیادی دام نیز تلف شدند. طبق اعلام آژانس هواشناسی تانزانیا، انتظار می‌رود بارندگی‌های شدید تا ماه آینده ادامه داشته باشد.

همچنین سیل ناشی از بارش شدید باران در جمهوری دموکراتیک کنگو موجب مرگ ۱۰ نفر شد.

بر اساس گزارشات مطبوعات ملی، پس از ۲ روز بارندگی شدید در شهر باسانکوسو استان استوایی سیل جاری شد. در این بلای طبیعی ۸۰ خانه ویران شده، پل‌ها و جاده‌ها زیر آب مانده و تاکنون اجساد ۱۰ نفر پیدا شده است.عملیات جستجو و نجات در این شهر ادامه دارد.

این کشور که در منطقه گرمسیری واقع شده است، اغلب در طول فصل بارندگی با بلایای طبیعی روبرو می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز