Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هئیت فوتبال استان البرز از ثبت نام ۹ نفر برای شرکت در انتخابات هئیت فوتبال استان البرز خبر داد. ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

منصور بیک وردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان البرز، اظهار داشت: در مجموع 11 نفر در انتخابات هیئت فوتبال استان البرز ثبت نام کردند که دو نفر از آنها استعفا دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات ریاست هیئت فوتبال البرز بعد از یکسال سرپرستی؛ دبیران مقابل مدیران! اسامی نهایی کاندیداهای هیات فوتبال استان البرز اعلام نشده است باج‌گیری هیئت فوتبال البرز از برخی باشگاه‌های فوتبال "واهی" است

وی افزود: صلاحیت این افراد در حال حاضر در دست بررسی است.

سرپرست هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه جلسه کمیته سه نفره در استان البرز تشکیل شده و نظر کمیته به فدراسیون فوتبال اعلام شده است،بیان کرد: فدراسیون فوتبال در این مورد بررسی می‌کند و نظر نهایی خود را اعلام می‌کند.

بیک وردی با بیان اینکه نفراتی که مشخص شدند بعد از تایید صلاحیت  از واحدهای نظارتی مجوز شرکت در انتخابات هیئت فوتبال استان البرز را دریافت می‌کنند،عنوان کرد: تاج رئیس فدراسیون فوتبال باید برای روز برگزاری و تعیین انتخابات مجمع تصمیم‌گیری کند.

وی با بیان اینکه احتمالا تا یک هفته تا ده روز بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز، برگزار شود،تصریح کرد:شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

انتهای پیام/ن

R41451/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد