Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@00:09:32 GMT

شهربازی مدرن در گرگان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۴۹۹۰

شهربازی مدرن در گرگان احداث می‌شود

شهردار گرگان گفت: پارک شهربازی مدرن با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بخش خصوصی در منطقه هزارپیچ گرگان احداث می‌شود. ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از اپلیکیشن شهر-یار و افتتاح 2 پارک کودکان و چند طرح عمرانی اظهارداشت: در شهر گرگان فضای بازی برای کودکان کم داشتیم و به همین علت امروز 2 فضای اختصاصی برای بازی کودکان را افتتاح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا پایان امسال نیز قصد داریم 14 پارک بازی برای کودکان در شهر گرگان افتتاح کنیم و پارک آموزشی آتش‌نشانی نیز امروز ویژه کودکان به بهره‌برداری می‌رسد که با اجرای این طرح‌ها، شهرداری گرگان جزو شهرداری‌های پیشرو در موضوعات شهر دوستدار کودک است.

شهردار گرگان اظهار کرد: توجه ویژه‌ای به حوزه کودکان در شهرداری گرگان شده و کارگروه ویژه شهر دوستدار کودک در گرگان تشکیل شده است.

111 تجهیزات غیراستاندارد شهربازی‌ها در گلستان توقیف شدطرح‌های تله‌کابین، هتل ناهارخوران و شهربازی مدرن گرگان اجرا می‌شودساخت شهربازی مدرن در بستر دریاچه ارومیه یک اشتباه است

دادبود درباره افتتاح یا آغاز اجرای دیگر طرح‌های عمرانی در سطح شهر گرگان گفت: احیای بافت تاریخی گرگان، افتتاح المان میدان مادر و المان بسکتبال در دهه مبارک فجر امسال و افتتاح 10 رویداد مکان از دیگر برنامه های این دهه است.

وی اظهارداشت: پارک محلی سعدآباد گرگان، نورپردازی موزیکال میدان گرگان‌پارس و طرح آبشار صخره ای در ناهارخوران نیز آماده افتتاح است و کلنگ‌زنی میدان قلعه‌خندان نیز در دهه مبارک فجر انجام خواهد شد.

شهردار گرگان با اشاره به اجرای پروژه‌های ورزشی در سطح شهر گرگان نیز گفت: 6 پروژه ورزشی را نیز در سطح شهر گرگان در دست اجرا داریم که احداث پیست موتورسواری، کلنگ زنی کارتینگ، زمین ورزشی شهرک شهریار، پارک تخصصی پارکور، مجتمع آب درمانی و راه‌اندازی 15 ایستگاه تندرستی از مهم‌ترین پروژه‌ها است.

دادبود افزود: پارک مدرن بازی با 130 میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بخش خصوصی در منطثه هزارپیچ گرگان احداث می‌شود. که این پارک در 2  فاز اجرایی خواهد شد که فاز نخست توسط شهرداری و فاز دوم توسط سرمایه گذار است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان بهمن ماه کلنگ این طرح به زمین زده شود.

وی گفت: دومین پروژه مهم نیز که در این ایام کلنگ‌زنی خواهد شد پروژه بزرگ بازار بزرگ است که به جای چهارشنبه بازار کنونی در زمینی به وسعت 4 هکتار با 100 میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

شهردار گرگان همچنین درباره طرح تله‌کابین گرگان گفت: طرح تله‌کابین همچنان در دستور کار است و بیشتر اخذ مجوزها تاکنون انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان اسفند یا فرودین ماه همه این مجوزها اخذ شود.

دادبود اظهارداشت: طرح بازآفرینی قلعه‌حسن یا همان سی‌متری تالار به قلعه حسن به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های سرمایه گذاری شهرداری پس از تصویب در کمیسیون ماده 5 امسال اجرایی می‌شود.

وی گفت: طرح سورتمه نیز در مجموعه جنگلی صیادشیرازی پیش بینی شده و طراحی‌های اولیه آن انجام شده و در دست منابع طبیعی است که با کمک بخش خصوصی با 15 میلیارد تومان اعتبار احداث می‌شود و یک پارک بازی مدرن نیز مریم آباد دیده شده که عملیات اجرایی آن در هفته دوم اسفند ماه آغاز می‌شود.

شهردار گرگان افزود: طرح تقاطع افسران نیز از برنامه پیش‌بینی شده جلوتر است و بیش از یکصد نفر در این پروژه در مشغول کار هستند و فاز نخست باغ مزار لطفی نیز به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

دادبود اظهار کرد: مسیر دوچرخه‌سواری در النگ‌دره گرگان نیز در حال پیگیری است و 6 مسیر دوچرخه‌سواری در گرگان پیش‌بینی شده که احداث خواهد شد و مرمت خانه دارویی‌ها نیز بهمن ماه به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری از اولویت‌های شهر گرگان است، گفت: خیابان غذا را در 15 متری پاسور با همکاری بخش خصوصی در حال اجرا داریم و بهسازی اتوبوس‌های شهری را نیز در دستور کار قرار دادیم که هر دستگاه اتوبوس با 150 ملیون تومان اعتبار بهسازی می‌شود و 20 دستگاه را می‌توانیم نوسازی کنیم.

شهردار گرگان درباره اپلیکیشن شهر-یار هم گفت: این طرح در راستای توسعه شهر هوشمند در شهرداری اجرا شده و مردم مشکلات شهری را برای ما ارسال می‌کنند و دفتر رسیدگی به شکایات و مدیران مربوطه این شکایات و گزارش‌ها را رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم

به گزارش خبرگزاری مهر؛ محمد حسن نامی، در آئین کلنگ زنی مکان نصب نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری جزیره قشم، اظهار کرد: بنا به دستور آیت الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری، سازمان مدیریت بحران در مسیر هوشمندسازی دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: یکی از ابزارهای هوشمندسازی برای آمادگی در مقابل حوادث و بحران‌ها، ایجاد ایستگاه‌های مدرن لرزه نگاری در نقاط مختلف کشور است که امروز شاهد کلنگ زنی نخستین ایستگاه در این زمینه در جزیره قشم بودیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: در حال ۱۲۲۲ لایه مکان محور در نقاط مختلف کشور توسط سازمان نقشه برداری کشوری تهیه شده است که پایه اصلی نقشه‌ها به صورت دیجیتالی هستند و روی این لایه‌ها ۱۳۰ لایه هوشمند در ابعاد مختلف هواشناسی، پایش ماهواره‌ای سرزمین و… را پوشش می‌دهد.

نامی در پایان خاطرنشان کرد: با هوشمندسازی فرآیندها و زیرساخت‌های مدیریت بحران به دنبال این هستیم که کمترین تلفات انسانی و حادثه دیده را در اثر وقوع حوادث طبیعی و در زمان بحران‌ها داشته باشیم.

آئین کلنگ زنی محل نصب نخستین ایستگاه لرزه نگاری قشم که در محوطه بیمارستان جی جیان قشم با حضور عادل پیغامی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، بهزاد پورمحمد، معاون اجرایی مرکز لرزه نگاری کشور، مهرداد حسن زاده، مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، محمد محمد حسینی فرماندار شهرستان قشم برگزار شد.

کد خبر 6095908

دیگر خبرها

  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • چیلیندری مدرن میراثی از دیتونا : بهترین مثال برای وقتی که درست می سازی و 50 سال بعد هم جوابه! (+تصاویر)
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد