Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کلمبیایی تیم اتلتیکو جونیور از کارلوس کی‌روش تمجید کرد و او را شایسته سرمربیگری تیم ملی فوتبال کلمبیا خواند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ که در ریودوژانیرو برگزار شد، به طور رسمی اعلام کرد که مذاکراتی با کارلوس‌ کی‌روش، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره گفت: ما در حال مذاکره با کارلوس کی‌روش هستیم، اما در حال حاضر او هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در مسابقات جام ملت‌های آسیا برعهده دارد و آنها به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرده‌اند. چند روز دیگر صبر خواهیم کرد تا در خصوص سرمربی جدید تیم ملی‌مان و احتمال حضور کی‌روش روی نیکمت این تیم تصمیم‌گیری کنیم. به دنبال اجرای برنامه‌ای چهار ساله هستیم و سرمربی جدیدمان را در ماه فوریه انتخاب خواهیم کرد.

لوئیس فرناندو سوارس، سرمربی کلمبیایی تیم فوتبال اتلتیکو جونیور نیز در خصوص احتمال حضور کارلوس کی‌روش روی نیکت تیم ملی فوتبال کلمبیا گفت: کی‌روش مربی باتجربه‌ای است. او تمام دوران مربیگری خود را در سطح فوتبال حرفه‌ای و حتی در سطح جوانان سپری کرده است. او سرمربی همان تیم پرتغال بود که در مسابقات جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها به قهرمانی رسید. کی‌روش در باشگاه‌های بزرگی همچون رئال مادرید و منچستریونایتد بوده و سابقه کار در نقاط مختلف جهان را دارد. به اعتقاد من کی‌روش شایستگی و صلاحیت لازم را برای سرمربیگری تری‌کالر دارد. با توجه به مسیری که کارلوس کی‌روش طی کرده و ویژگی‌هایی که دارد، شایسته هدایت تیمی همچون کلمبیا است.

در صورتی که کی‌روش ۶۵ ساله هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده بگیرد، اولین چالش جدی او مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ خواهد بود، مسابقاتی که از تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) با حضور ۱۲ تیم به میزبانی برزیل آغاز خواهد شد که ۱۰ تیم از منطقه کنمبل -آمریکای جنوبی- و دو تیم ژاپن و قطر به عنوان میهمان از قاره آسیا در این تورنمنت شرکت خواهند کرد.  تیم‌های شرکت‌کننده در سه گروه با رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت که بر این اساس برزیل، بولیوی، پرو و ونزوئلا در گروه A، آرژانتین، کلمبیا، پاراگوئه و قطر در گروه B و اروگوئه، اکوادور، ژاپن و شیلی نیز در گروه C به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا کارلوس کی روش کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است

محسن ربیع خواه، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی‌های بزرگ هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بی کیفیت بود، اظهار کرد: طبیعی بود که امکانات و برنامه ریزی که خارجی‌ها دارند، باشگاه‌های ما ندارند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال  از اول فصل چقدر درگیر حاشیه بودند. اختلاف سرمربی با مدیرعامل در این ۲ باشگاه وجود داشت و سرمربی تیم پرسپولیس عوض شد. ما هر چه به انتهای لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و آن امکاناتی که در اختیار تیم‌های بزرگ هست را باشگاه‌های ما ندارند.  

ربیع خواه تصریح کرد: من به عنوان یک هوادار فوتبال زمانی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم لذت می‌برم، چون فوتبال روان و شناوری بازی می‌کنند. حالا در یک الی ۲ بازی پیش می‌آید که بازیکنان شرایط ایده آل خود را ندارند و بازی خوب از آب در نمی‌آید مثل بازی با سپاهان که هفته گذشته  برگزار شد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان با گل محمدی خوب بازی می‌کنند یا با اوسمار بهتر بازی می‌کنند، گفت: من با گل محمدی کار کردم و  در حال حاضر او جزو ۲ سرمربی برتر ایران هست، چون واقعا مربی فنی هست و آدم از کار کردن با گل محمدی لذت می‌برد. اوسمار وقتی آمد شوکی به پرسپولیس وارد شد شاید خیلی‌ها انتظار نداشتند که تیم خوب نتیجه بگیرد. شکست در برابر آلومینیوم در اراک یک مقدار هواداران را دلسرد کرد، اما از هفته‌های بعدی پرسپولیس فوتبال خوب و شناوری بازی کرد. البته  سرخپوشان  یکسری کمبود‌ها در خطوط دفع و حمله دارند و مصدومیت‌ها گریبانگیرشان شد و وحید امیری بعد از رفع مصدومیت دارد به شرایط ایده آل خود برمی گردد. فکر می‌کنم اگر این مصدومیت‌ها نبود و شهاب زاهدی هم از پرسپولیس جدا نمی‌شد در آن صورت این تیم عملکردش بهتر از این بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم