Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@15:21:47 GMT

تحویل خودروهای پیش فروش شده بدون افزایش قیمت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۵۴۸۷

تحویل خودروهای پیش فروش شده بدون افزایش قیمت

خودروهای پیش فروش موعد تحویل شهریور تا دی 97؛ شامل افزایش قیمت نمی شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام بر این مطلب گفت: هرگونه افزایش قیمت جدید برای پیش فروش ها و فروش های آتی خواهد بود. رحمانی با تاکید بر اجرای دقیق ماده 4 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، افزود: همه باید به تعهداتشان پایبند باشند و اگر از این تعهد عدول کنند، سازمان حمایت در دفاع از حقوق مصرف کنندگان برخورد نظارتی را اعمال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امروز، معاون مدیرعامل ایران خودرو در امور فروش و بازاریابی هم گفت: پیشنهادی ارائه کرده ایم تا خودروهای که موعد تحویلشان تا 16 دی بوده بدون افزایش قیمت به مشتریان تحویل داده شود.  ­مصطفی خان کرمی که در جمع مشتریان خودروهای پیش فروش شده ایران خودرو سخن می گفت با اعلام این خبر افزود: اگرچه براساس قانون شرکت ایران خودرو مجاز بود قیمت خودروهای پیش فروش شده غیرقطعی خود را تا 30 درصد افزایش دهد اما پیشنهادی ارائه کردیم تا خودروهایی که موعد تحویل آنها تا 16 دی  تعیین شده با قیمت قبل به مشتریان تحویل داده شود.  وی گفت: حتی اگر برخی از مشتریان با قیمت های جدید تکمیل وجه کرده باشند تفاوتی که از آنها گرفته شده به آنها عودت داده خواهد شد.
خان کرمی افزود: اگرچه این تصمیم زیان هایی را برای شرکت ایران خودرو در پی خواهد داشت اما این خودروساز برای جلب رضایت مشتریان این تصمیم را گرفته است.
وی با بیان اینکه این پیشنهاد همین امروز به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه خواهد شد گفت: امیدواریم تا یک هفته آینده این پیشنهاد به تصویب نهایی رسیده و آن را ابلاغ کنیم.
معاون مدیرعامل ایران خودرو در امور فروش و بازاریابی در مورد تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده هم گفت: با توجه به مشکلاتی که صنعت خودروسازی در پی تحریم ها و برخی مشکلات اقتصادی  با آن روبرو شده است این تاخیرها به وجود آمده اما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا خودروها  را هرچه سریعتر به مردم تحویل دهیم.
خان کرمی از مردم خواست با صبوری بیشتر خودروسازان را یاری کنند تا بتواند به تعهداتشان عمل کنند.
وی در خصوص برخی از خودروهای گروه رنو هم گفت: متاسفانه به دلیل قطع ارتباط رنو با شرکت ایران خودرو تحویل برخی از خودروهای این گروه در حال حاضر ممکن نیست و از مشتریان تقاضا کرده ایم نزدیکترین خودرو جایگزین به این خودرو ها را از گروه محصولات ایران خودرو انتخاب کنند تا این خودروها به آنها تحویل داده شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خودرو ایران خودرو پیش فروش تحویل خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات