Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوانی گفت: بندرامیرآباد رتبه نخست صادرات بنادر شمالی کشور را دارد و می تواند نقش مهمی در صادرات استان های شمالی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان « سیاوش رضوانی» شنبه در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گلوگاه برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش های انجام شده اکنون تولیدکنندگان رغبت فراوانی برای صادرات دارند و امسال 350 هزارتن کالا از این بندر به کشورهای مختلف حاشیه خزر صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اشاره به رتبه نخست بندر امیرآباد در تخلیه غلات بیان کرد: ساخت سیلوی نگهداری غلات با توجه به این که بندر امیرآباد پایلوت غلات شمال کشور است از اولویت‌های سرمایه‌گذاری این منطقه به شمار می‌آید.

 

رضوانی اظهار کرد: احداث صنایع تبدیلی مرتبط با چوب و کاغذ، ساخت مخازن و صنایع تبدیلی روغن خوراکی، ایجاد مخازن برای ترانزیت فرآورده‌های نفتی، ساخت تأسیسات سایر صنایع و خدمات ایجاد ارزش افزوده اعم از تولیدی، تبدیلی و مونتاژی وابسته به حمل و نقل دریایی و ایجاد سیلوی نگهداری غلات، اولویت‌های سرمایه‌گذاری بندر امیرآباد هستند.

 

وی گفت: بندرامیرآباد رتبه نخست تخلیه و بارگیری بنادر شمال کشور با 64 درصد تخلیه به خود اختصاص داده است و در مجموع توان تخلیه و بارگیری 7.5 میلیون تنی در 15 اسکله را دارد.

 

مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: این بندر نقش بسزایی در اشتغال زایی داشته است و اکنون بیش از 200 نفر در بخش های مختلف اداری این بندر مشغول فعالیت هستند.

 

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان استان همدان مجلس مراسم ترحیم خطبه های نماز جمعه چهل سالگی انقلاب محمد جواد ظریف مجمع تشخیص مصلحت نظام رضوانی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد