Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود یسلیانی  رییس هیئت اسکی استان اصفهان به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: استقبال  مردم از پیست فریدونشهر بسیار زیاد بوده و در روزهای پایانی هفته امکاناتی که در اختیار داریم جوابگوی جمعیت نیست و به همین دلیل قرار است با طرح‌های مشارکتی که درنظر گرفته شده، امکانات پیست برای استفاده متقاضیان بیشتر و بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تنها یک بالابر در پیست فریدونشهروجود دارد و  اسکی‌بازان برای تمرین باید یک ساعت در صف تله‌سیژ بایستند و با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.هزینه‌ ورودی پارکینگ که از استفاده‌کنندگان دریافت می‌شود صرف برف‌روبی پارکینگ‌ها، نظافت پیست، هزینه اورژانس، نیروی انتظامی و تمامی کسانی که در مدت سه ماه زمستان از مجموعه نگهداری می‌کنند، می‌شود ضمن اینکه هزینه پارکینگ پیست فریدونشهر نسبت به پیست‌های دیگر خیلی کمتر است.

یسلیانی ادامه داد: پیست فریدونشهر هشت سرویس بهداشتی برای بانوان و هشت سرویس بهداشتی برای آقایان، سرویس بهداشتی مجزا برای کسانی که در پیست اسکان دارند و سرویس بهداشتی سیار ویژه اسکی‌بازان، پارکینگ و سالن دو طبقه برای استراحت و نمازخانه در خدمت مردم است و این در حالی است که دیزین که یک پیست بین‌المللی است، دو هتل دارد اما سرویس بهداشتی عمومی، مکانی گرم برای استراحت و نماز مردم ندارد.

رییس هیئت اسکی استان اصفهان  با اشاره به اینکه مدیریت پیست فریدونشهر برعهده یک شرکت تعاونی است گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان، از طریق طرح‌های مشارکتی این پیست را به شرکت تعاونی پیشروان ورزش فریدون شهر واگذار کرده تا از این طریق امکانات خدماتی، وسایل ورزشی و سرویس بهداشتی بیشتر و بهتری در اختیار استفاده‌کنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/م

ازدحام جمعیت و کمبود امکانات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه