Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، شهرام اکبری در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: پس از پایان دور سوم مسابقات لیگ اسکیت سرعت نونهالان و نوجوانان استان اصفهان جام ctp قهرمانان این مسابقات مشخص شدند.

وی شهرام اکبری افزود:  این مسابقات به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با خضور بیش از ۲۰۰ورزشکار و ۸ تیم از کل استان اصفهان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردار اصفهان در قالب المپیاد ورزشی چهل سال افتخار  برگزار شد که در پایان در بخش دختران تیم نوین قهرمان تیم هیات اسکیت فلاورجان نائب قهرمان و تیم پیشتازان مقام سوم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دبیر هیات اسکیت استان اصفهان: در بخش پسران نیز تیم نوین قهرمان تیم هیات اسکیت استان درچه نائب قهرمان و تیم پارتاک بهارستان مقام سوم را کسب کرد.  به گزارش برنا؛ در پایان این مسابقات به تیمهای برتر علاوه بر اهدای حکم قهرمانی مدال و کاپ جوایزی هم از سوی شرکت cptاهدا شد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان انقلاب اسلامی برنا اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات بوکس نونهالان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیکار‌های بوکس قهرمانی نونهالان ایران قرار بود از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شود که برگزاری این رویداد به تعویق افتاد.   زمان جدید برگزاری این مسابقات، متعاقبا از سوی فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان