Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های جودوی سربازان نیروهای مسلح با قهرمانی تیم ارتش خاتمه یافت. ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسابقات جودوی سربازان نیروهای مسلح طی روزهای 4 و 5 بهمن ماه سال جاری با حضور 100 ورزشکار در قالب 11 تیم از نیروهای مسلح به میزبانی ارتش و در سالن جودو باشگاه سرباز نیروی زمینی آجا برگزار شد که در پایان تیم ارتش عنوان قهرمانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از مسابقات با حضور امیرسرتیپ 2 پیمبری رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح، سردار عصار رئیس هیئت جودو نیروهای مسلح، سرهنگ خلبان ستاد عزیزی جانشین تربیت بدنی ارتش به همراه جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برگزار و به نفرات و تیم‌های برتر کاپ، مدال قهرمانی و جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

قهرمانی تیم نیروی زمینی در مسابقات کاراته ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جودو تکاوران نوهد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جودو تکاوران نوهد جودو تکاوران نوهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم