Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@06:24:29 GMT

‌با همت و یاری شما لبخندی جاری می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۵۹۲۰

در راستای نزدیک شدن به سال جدید و عید باستانی نوروز می‌توانید با کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان واقعی جامعه دل آنها را شاد کنید

محبت شما برای کمک به نیازمند با لبخند آنان جبران می‌شود.

طرح حمایت عیدانه موسسه خیریه حکیم با هدف لبخند رضایت بر لبان کودکان و خانواده‌های بی‌بضاعت در نظر دارد بنابر شروع سال جدید و عید نوروز برای کودکان نیازمند لباس تهیه کرده و همچنین سبد کالا مناسب شب عید برای خانواده‌های بی‌بضاعت تهیه و تحویل نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیریه حکیم (مهرآذری سابق) همه ساله در ایام نزدیکی سال جدید اقدام به تهیه و تحویل البسه کفش و سبد کالا و سایر مایحتاج نیازمندان واقعی و آبرومند می‌نماید که این امر با یاری خداوند متعال و همت شما عزیزان میسر می‌شود.

برای حمایت عیدانه خانواده مستمند، آبرودار و محترم می‌توانید با کمک‌های نقدی و یا اهدایی خود مثل: لباس نو، کفش، کیف، ارزاق و خشکبار و … این خیریه را در یاری رساندن به نیازمندان یاری رسانید.

شما می‌توانید با همکاری خانوده و دوستان در این کار خیر شرکت کنید.

ضمنا نیکوکاران و خیرینی که اقلامی جهت اهداء به این کودکان و خانواده‌های نیازمند دارند، می‌توانند با تماس و یا مراجعه به دفتر این مرکز نسبت به تحویل آن اقدام نمایند تا این مرکز بلافاصله قبل از شروع سال نو بدست خانواده‌های بی‌بضاعت برسانند.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس44293093 تماس حاصل فرمایید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سال نو شب عید کفش نوروز کمک های نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان ضمن تایید جسد پیدا شده در سد قشلاق سنندج گفت: امروز جسد برای بررسی تعیین هویت و علت مرگ، تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، امروز در فضای مجازی و کانال‌های محلی فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج پخش شد که در آن نشان می‌داد جسد یک مرد در نزدیکی سد قشلاق (وحدت) افتاده است.

بهتاش خانی‌آباد، مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت این فرد آغاز شده است و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سد قشلاق یا وحدت، در ۱۲ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان ایران واقع شده است که آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه را تأمین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 751148

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • باید همگان در اجرای طرح نور، پلیس را یاری کنند
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • (ویدئو) روایت «ژنرال مکنزی» از تحویل سوخو ۳۵ به ایران
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه