Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، کریم شکوهیان با بیان اینکه  سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری شیراز در حال حاضر ۲۲ پروژه در دست اجرا دارد، اظهار داشت:سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری شیراز در سال ۱۳۶۷ به عنوان نخستین سازمان عمران شهرداری در کشور تاسیس شد و این سازمان با توجه به اتمام جنگ تحمیلی و آغاز دوران طلایی سازندگی و نیاز به تکمیل زیر ساخت های شهری و توسعه شهر شیراز وارد عمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکوهیان با بیان اینکه این تصمیم مهم برای اولین بار در کشور در جهت آبادانی و سازندگی اتخاذ شد،افزود: سازمان عمران و باز آفرینی فضای شهری شهرداری  با اساسنامه و آیین نامه مالی مستقل تشکیل و وارد کارزار عملیات عمرانی شد تا شهر را به سمت عمران و آبادانی سوق دهد.

شکوهیان بیان کرد:سازمان عمران در دهه اول به دلیل توسعه شهر و به تبع تکمیل زیرساخت های شهری بیشتر در راستای راهسازی و محوطه سازی و اجرای آسفالت و طرح های هدایت آبهای سطحی فعالیت می کرد .

وی ادامه داد: سپس به تدریج با کسب تجارب بیشتر این سازمان در زمینه های تخصصی نیز شروع به فعالیت و اجرای پروژه های پلسازی ، ابنیه های سنگین و تقاطعات غیرهمسطح را کرد.

شکوهیان افزود:سازمان عمران شهرداری شیراز علاوه بر رسالت خود که اجرای پروژه های عمرانی است وظیفه خطیر و مهم دیگری از جمله حضور در مواقع بحران و حوادث غیر مترقبه و شرایط خاص شهر به عهده داشته است.

وی رسالت سازمان عمران در طول عمر سی ساله خود در پروژه های چون احداث سه هزارو ۴۵۰ متر مربع  بزرگراه،بلوار ،خیابان ،اجرای ۴۶ دستگاه پل ،تقاطعات غیر همسطح ،تولید و اجرای شش هزار و ۷۲۰ تا آسفالت ،اجرای ۲۸ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری آبهای سطحی ،اجرای کنارگذر ،پارکینگ ،ساختمان های آتشنشانی ،اداری ،مسکونی ،محوطه سازی ،احداث ایستگاه و کراس آور خط یک قطار شهری در  میدان امام حسین (ع) به مساحت ۱۸هزار و ۶۰۰ متر و همچنین در اختیار داشتن معادن تولید مصالح و آسفالت در دو نقطه غرب و شرق شیراز و کارگاه های تولید بتن و قطعات بتنی در چندین نقطه شهر و نیز با داشتن ماشین آلات ، تجهیزات و امکانات پیشرفته و به روزمعرفی کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی گفت: مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها خود را متعهد به حمایت از شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان می‌داند. فرزاد بابکان پور با اشاره به ضرورت همراهی نهاد‌های دولتی با شهرداری افزود: با همدیگر شهری آباد و توسعه یافته را بسازیم، زیرا بدون حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف در جامعه موفقیتی حاصل نمی‌شود. وی با بیان اینکه، با اقدامات سازنده شهرداران، برآورده کردن انتظارات و تامین زیرساخت‌های شهر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود گفت: مساعدت، همراهی و تعامل مثبت با شهرداری‌ها اولویت کاری ما می‌باشد و در این زمینه کوتاهی نخواهد شد. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم طبق تصویب هیئت وزیران روستا‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند. وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهر‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی فراهم شود. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افتتاح ساختمان‌های شهرداری شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی یکی از کار‌های ماندگاری است که در دوران مدیریت ایشان اتفاق افتاده است. سید عبدالعزیز سیدی بخشدار سرآسیاب یوسفی هم گفت: با راه اندازی این دو شهرداری بسیاری از مشکلات عمران و آبادانی این دو شهر در همین مناطق بررسی و برطرف می شود و دیگر برای رفع مشکلات و معظلات نیاز به حضور در مرکز شهرستان بهمئی و مراجعه به دیگر ادارات و نهاد‌ها نیست. هدایت الله کریمی مقدم شهردار جدید سرآسیاب یوسفی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای خدمت به مردم این شهر بکار خواهد گرفت به اهمیت اختصاص ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر از سوی استانداری اشاره کرد و خواستار حمایت و پشتیبانی بی وقفه برای رفع محرومیت از جهره این دیار شد. محمد اکبریان شهردار جدید شهر ممبی هم با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت شهر ممبی دریغ و کوتاهی نخواهد کرد گفت: رفع مشکلات شهری و سرعت خدمات‌رسانی برای تسهیل کار ارباب‌رجوع یکی از اهداف راه اندازی ساختمان جدید شهرداری شهر ممبی است که با تامین تجهیزات و امکانات لازم و نیروی انسانی توانمند بتوانیم درصدد رفع مشکلات مردم اقدام کنیم. 

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس