Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دنا با حضور نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ گردهمایی دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی دنا با حضور نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به همراه دهیاران شهرستان دنا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

همایش دهیاران شوراهای اسلامی بخش مرکزی دنا به ریاست خانم نادیا صداقت سرپرست فرمانداری دنا، با حضور زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، ایلخانی بخشدار مرکزی دنا، محمدی مدیر دفتر نماینده مردم، جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان، حکمتی مدیر کل منابع طبیعی، ارمغانی معاون کار و رفاه اجتماعی در محل فرمانداری تشکیل شد.

 

سر پرست فرمانداری دنا با تقدیر و تشکراز استاندارو نماینده مردم شریف شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و حضور پررنگ دهیاران  شوراهای اسلامی گفت: شهرستان دنا بعنوان قطب گردشگری و اقتصادی در طول چهل سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات قابل توجهی در حوزه عمران روستایی، آموزشی ، ورزشی، کشاورزی، اجرای طرحهای تولیدی اقتصادی توسط خدمتگزاران ارائه داده است که روز به روز با تلاش بیشتر بر اینگونه خدمات با حمایت و مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی افزون تر خواهد شد.

 

 

صداقت سرپرست فرمانداری با اشاره به اهمیت خدمت گذاری به مردم، اظهار کرد:  رویکرد و هدف اصلی نظام مقدس اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون خدمتگذاری به مردم بوده است.

 

 

نادیا صداقت اولویت اصلی همه مسئولان را محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان دانست و گفت: توجه به نیازمندی های مردم در سطح روستاها سبب ایجاد توسعه روستایی می شود.

 

سرپرست فرمانداری دنا در نشست گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باحضور دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی دنا گفت:ارتقای توسعه همه جانبه راه های روستایی و شهری، تولید و توسعه بخش کشاورزی، عبور خط لوله گاز سراسری از روستای بخش مرکزی دنا، کمبود اعتبارات دهیاری ها ،تعیین تکلیف اراضی محدوده طرح هادی روستایی و ممانعت منابع طبیعی مبنی بر ارائه خدمات، اختصاص تسهیلات اشتغالزایی روستایی،امهال تسهیلات بانکی کشاورزی، ازموادی بوده که نیازمند پیگیری است.

 

 

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: براین باوریم امروز در آستانه چهل سالگی به همت تلاشگران و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی گامهای بزرگی  در عرصه توسعه طرحهای کشاورزی، خدماتی، عمران روستایی، ورزشی، راه روستایی، جاده ارتباطی بین استانی برداشته شده که اینگونه خدمات برای این مردم فهیم و شریف همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد  ارزشهای انقلاب ناکافی بوده و بنا بر این هست که این حرکت برای توسعه هر چه بیشتر و بهتر گسترش یابد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست

نماینده کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس بیان کرد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است. - اخبار سیاسی -

مهدی عسگری نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مشکلات و مسائل موجود در کلانشهرها ، گفت: ریشه‌ی بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است

روندی که درصورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یافته‌های متعدد و تجربه در کشورهای مختلف نشان می‌دهد که کدام سبک زندگی و کدام الگوی مسکن و شهرسازی سازگاری بیشتری با آرامش آدمی دارد، گفت: تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد!حتی آزمایش‌های انجام شده بر روی موش‌ها نیز نشان می‌دهد که تراکم جمعیت (باوجود تأمین تمام نیازهای دیگر) به پرخاشگری، اصطکاک، افزایش مرگ و میر و نهایتا فروپاشی کامل جمعیت می‌انجامد.

نماینده کرج و فردیس در مجلس با بیان اینکه سندرم تراکم بلای جان کلانشهرها است،گفت: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است، که با وجود مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم، (افزایش 25درصدی مساحت سکونتگاهی کشور) تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

عسگری در همین راستا اضافه کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران