Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی نصیرخوانی رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: تیم‌های امداد ونجات بین شهری استان مستقر در پایگاه‌های محور‌های مواصلاتی موفق شدند خدمات موردنیاز را به ۳۴ سانحه جاده ای، ۹ حادثه شهری، ۳ حادثه کوهستان، یک حادثه برف و کولاک و همچنین به ۱۲ فقره از مراجعان حضوری به پایگاه‌ها و پست‌های امدادی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: امدادرسانی هلالی‌ها به ۱۴۴ دستگاه خودروی گرفتار در برف در جاده چالوس +تصاویر

وی افزود: انتقال ۳۸ مصدوم به مراکز درمانی از دیگرخدمات جمعیت هلال احمر در یک هفته گذشته بوده است.

وی گفت: در این عملیات‌ها ۳۱۸ نفر روز نجاتگر و امدادگر در قالب ۸۲ تیم عملیاتی با بکارگیری ۵۴ دستگاه روز آمبولانس و خودرو‌های امدادی و پشتیبانی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ م

پوشش امدادی ۵۹ حادثه به مدت یک هفته در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۰۸:۲۰ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:این حادثه ۱ مصدوم داشت که بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی مصدوم حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی