Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید از تحرک جدی درعملیات آماده سازی و محوطه سازی سایت‌های مسکن مهر به ویژه شهر جدید پردیس خبر داد به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو،  حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید با اشاره به ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در ۴۵ روز اخیر در سایت مسکن مهر پردیس، گفت: در این جلسه مدیران این طرح‌ها آخرین وضع پیشرفت در فاز‌های مختلف را اعلام و مشکلات موجود را مطرح کردند، خوشبختانه تمامی کارگاه با نیروی انسانی خوبی در حال فعالیت است که نشان دهنده تحرک جدی در مجموعه این شهر جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهرخانی در ادامه با بیان اینکه تمرکز ما بر این است تا جلسات ملاقات مردمی به صورت هفتگی با حضور مدیران شرکت‌های عمران شهر‌های جدید برگزار و نتایج آن به صورت منظم به مجمع ستاد ارسال شود، گفت: بدین طریق مدیران از نزدیک در جریان امور و مسائل قرار گرفته و ضمن صحبت رو در رو با مردم، به کمک اختیاراتی که به آن‌ها واگذار شده است مشکلات را بررسی و رفع می‌کنند.
معاون وزیر راه وشهرسازی همچنین درخصوص گزارش ارائه شده از عملیات اجرایی و افتتاحی این شهر جدید در دهه فجر سال جاری بیان کرد: حدود ۶ واحد آموزشی و یک درمانگاه در این زمان افتتاح و عملیات اجرایی ۸ مرکز محله در قالب مشارکتی با سرمایه گذاران به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

تحرک جدی در عملیات آماده سازی سایت‌های مسکن مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید همچنین از تحرک جدی در عملیات آماده سازی و محوطه سازی سایت‌های مسکن مهر به ویژه شهر جدید پردیس در این ایام خبر داد و گفت: در این مدت ۲ قرارداد بزرگ در حوزه آماده سازی سایت‌های مسکن مهر به امضا خواهیم رساند که در بخش توسعه سایت‌های گردشگری و مسکن نیز کمک خواهند کرد.
طاهرخانی اضافه کرد: در بازدیدی که از کارگزاری مسکن مهر نیز در پردیس داشتم شاهد سازماندهی خوبی در بخش پاسخگویی به مردم بودیم که رضایت متقاضیان را به همراه داشت، در این راستا درخواست‌هایی برای تسریع در روند انتخاب واحد مالکان وجود داشت که اعلام کردیم روزانه از ۵۰ نفر دعوت و فرایند انتخاب واحد با سرعت بیشتری انحام شود.
وی با بیان اینکه تلاش داریم بیشتر قرارداد‌ها تا سال ۹۸ به مردم تحویل و اطمینان کامل در مورد مالکیت از سوی متقاضیان حاصل شود گفت: خوشبختانه در حال حاضر خدمات رسانی با دقت بسیار بالا و به صورت کاملا مکانیزه در حال انجام است که نقطه قوتی در این بخش برای ما به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان

وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ مسکن مهر بدون یک ریال آورده متقاضیان و وام بانکی خبر داد و گفت:هزینه آماده سازی زمین را بعد از مردم می‌گیریم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش با بیان این‌که مهم‌ترین مولدسازی تاریخ حوزه مسکن در حال روی دادن است، اظهار کرد: 128 هزار و 500 واحد مسکن مهر در حال ساخت است که برای این پروژه‌ها یک ریال متقاضی واریز نکرده و هیچ وام بانکی ندارند. هیچ ریالی در بودجه به این پروژه‌ها تخصیص داده نشده اما تمامی آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات آماده سازی پروژه‌های واحدهای مسکونی در حال انجام است و در اراضی شهری و روستایی بیش از 100هزار هکتار زمین در مدار آمده است.

وی با بیان این‌که هزینه های عملیات آماده سازی اراضی باید از افراد گرفته شود، گفت: 80 تا 90 درصد از این هزینه ها از افراد گرفته نمی شود و آنرا به سال های آتی انتقال می دهیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر  تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی  و بانکی کشور است. سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که  بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بذرپاش با اعلام این‌که در حوزه  صنعت شهرها تفاهمنامه ساخت 140 هزار واحد مسکونی امضا شده است از هدف‌گذاری تامین یک میلیون زمین روستایی خبر داد و اضافه کرد:‌ تاکنون 670 هزار قطعه زمین تامین شده و امیدواریم تا تابستان یک میلیون زمین روستایی را تامین کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی