Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@06:29:04 GMT

اگر برای ادعاهایتان سندی دارید، ارائه کنید!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۶۶۸۲

اگر برای ادعاهایتان سندی دارید، ارائه کنید!

کیهان نوشته، گفت: بالاخره این FATF و CFT و کنوانسیون پالرمو و... چی هست ..؟! گفتم: در یک کلمه یعنی تمام تراکنش‌ها و اطلاعات اقتصادی کشور، چه ریز و چه درشت در اختیار آمریکا و اروپا قرار بگیرد  جناب شریعتمداری اگر سند این ادعا را ارایه کنید جایزه دارید

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: باتوجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا غلامی پژوهشگر اقتصاد در پاسخ به کیهان درباره FATF نوشت:

کیهان نوشته، گفت: بالاخره این FATF و CFT و کنوانسیون پالرمو و... چی هست ..؟! گفتم: در یک کلمه یعنی تمام تراکنش‌ها و اطلاعات اقتصادی کشور، چه ریز و چه درشت در اختیار آمریکا و اروپا قرار بگیرد  جناب شریعتمداری اگر سند این ادعا را ارایه کنید جایزه دارید. اصلا چنین چیزی نیست.

حسن حسن خانی پژوهشگر اقتصاد در توییتر خود نوشت:

اگر جای @Eshaq_jahangiri باشم، مصوبه رسمی میدم که اعضای اتاق بازرگانی تا وقتی ارز حاصل از صادرات را برنگردانده اند از درب ادارات دولتی به داخل راهشون ندید! چه برسه به دیدار با مسوولان

 

همچنین حسن خانی درباره اقتصاد آمریکا نوشت:

مقایسه شوک واردات امریکا از چین با شوک واردات از ژاپن و مکزیک در سالهای گذشته جنگ تجاری امریکا و چین منشا تغییر ساختار اقتصادی جهان است. 2019و2020 سالهای ماندگاری در تاریخ اقتصاد بین الملل خواهد بود.

اقتصاد امریکا

محبوبه فکوری خبرنگار خبرگزاری مهر در صفحه توییتر خود نوشت:

٤٠٠ نماینده فعالان اقتصادی از سراسر کشور به علاوه حداقل ٥معاون وزیر و دهها خبرنگار امروز از ساعت ٩:٣٠تا ١٣به اتاق بازرگانی آمدند تا وزیر صنعت گرهی از کار اقتصاد کشور بگشاید و خبری بدهد. اگر به ازای هر نفر ٢١٠قیقه زمان صرف شده باشد،بیش از ٩٤٠٠٠ دقیقه زمان هدر رفت، آخر هم هیچ!

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Bqg برچسب ها: حسن حسن خانی ، رضا غلامی ، محبوبه فکوری

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حسن حسن خانی رضا غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید