Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور میانمار از مقامات عربستان سعودی و هندوستان خواست مسلمانان روهینگیا را به بنگلادش دیپورت نکنند.

«یانگ‌هی لی» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور میانمار طی یک نشست مطبوعاتی در دکا پایتخت بنگلادش گفت: از عربستان سعودی و هندوستان می‌خواهیم پناهندگان روهینگیا را به بنگلادش دیپورت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  اخبار دال بر بازداشت و اخراج روهینگیایی‌ها از عربستان سعودی و هند و ارسال آنها به بنگلادش نگران‌کننده است. بی‌توجهی میانمار به نگرانی جامعه بین المللی پذیرفتنی نیست.

این در حالی است که شصت و یکر نفر از آنان چند روز پیش در هند بازداشت شدند. امسال حدود 1300 روهینگیایی‌ از ترس اخراج اجباری از بنگلادش به هند گریخته اند. بنا به اعلام ائتلاف آزادی روهینگیا ریاض قصد دارد 250 آراکانی را به بنگلادش دیپورت کند.

بنابراین گزارش، ارتش میانمار در تاریخ 25 آگوست سال 2017 حملات خود به منطقه «آراکان» را آغاز کرد. در این حملات هزاران غیرنظامی آراکانی جان باخته و حدود 350 روستا توسط ارتش و بوداییان افراطی به آتش کشیده شد.

طبق آخرین گزارش سازمان ملل، شمار مسلمانانی که از 25 آگوست 2017 به این سو از خشونت‌های ارتش میانمار و بودائیان افراطی گریخته و به اردوگاه‌ها و اقامتگاه‌های موقت در حومه شهر «کاکس بازار» در بنگلادش پناه برده‌اند به حدود 700 هزار نفر، از جمله 420 کودک رسیده است.

از سال 1970 تاکنون 84 درصد از جمعیت 2 میلیونی مسلمانان آراکان در پی خشونت‌های ارتش میانمار و بوداییان افراطی به کشورهای اطراف گریخته‌اند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها سازمان ملل عربستان مسلمانان میانمار روهینگیا جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک شهر یکی از مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای اولین حرکت برای حمایت از سرخپوشان بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند و در نهایت هواداران با پرداخت دو هزار تومان بلیت ها را تهیه کنند و ما التفاوت رقم بلیت را بانک شهر بپردازد اما با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

پیش از این هم سازمان لیگ اعلام کرده بود هیچ باشگاهی از این پس حق ندارد بلیت بازی های تیمش را خریداری کند. البته پرسپولیس مدعی است که قصد رایگان کردن بلیت را نداشته اما با این حال باز هم سازمان لیگ با این خواسته موافقت نکرده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند