Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از شادگان، صغری آلبوغبیش مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان در خصوص اجرای برنامه‌های کار گروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر 30 برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در شادگان اجرا می شود.

او گفت: پس از برگزاری جلسات مکرر با موضوع دهه فجر، برنامه های کانون با شعار محوری"افتخار به گذشته، امید به آینده" جمع بندی و نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبوغبیش افزود: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر امسال، برنامه‌های متنوعی در راستای معرفی و ترویج اندیشه‌ها ی امام خمینی(ره) و معرفی وقایع انقلاب به کودکان و نوجوانان پیش‌بینی کرده است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان با بیان اینکه این کانون متولی تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی و تبینی دهه فجر در حوزه کودکان و نوجوانان است، اضافه کرد: هدف اصلی کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر در این شهرستان آشنایی نسل جدید انقلاب با آرمان‌ها، اهداف و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون است.

آلبوغبیش در پایان، بیان ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی با زبانی ساده و قابل فهم برای کودکان را مهمترین هدف کمیته کودک و نوجوان دهه فجر در شهرستان شادگان دانست و بیان کرد: جذب مشارکت جوانان و نوجوان در برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش مهمی در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید ایفا می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر خوزستان شادگان چهلمین سالگرد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان