Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال اعتقاد دارد که در دیدار امارات و استرالیا، VAR مخصوصا برای کمک به استرالیا استفاده نشد.

طرفداری- علی خسروی، درخصوص یک اتفاق مشترک در دو بازی برگزار شده جام ملت‌های آسیا در روز گذشته گفت:

روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها اتفاقی افتاد و ذهنیتی ایجاد شد که آیا کنفدراسیون فوتبال اسیا می‌خواهد امارات را به فینال برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم در بحث آفساید VAR زمین به وسیله خطوط تقسیم‌بندی شده است و در همان لحظه کمک داور ویدئویی متوجه می‌شود و دیگر نیازی نیست داور وسط نظر بدهد اما در بحث پنالتی و هند و اخراج داور وسط باید به کنار زمین برود و صحنه را مجددا چک کند.

به گزارش فارس، خسروی در ادامه گفت:  

در بازی کره جنوبی و قطر گل زده شده توسط کره‌ای‌ها را کمک داور مسابقه آفساید گرفت و همزمان با این تصمیم از اتاق VAR هم اعلام کردند که این صحنه باید بررسی شود و ایرماتوف هم اصلا به کنار زمین نرفت. اما در بازی امارات و استرالیا در نیمه دوم آفسایدی از استرالیا گرفته شد و کمک دارو هم آفساید گرفت اما این صحنه VAR نشد سوال اینجاست که چرا از سیستم کمک داور ویدئویی در این مورد استفاده نشد. 

وی در ادامه افزود:

اینکه چرا کمک داور ویدئویی اصلا در این صحنه ورود نکرده را نمی‌دانیم از طرفی در تصویر تلویزیونی نیز باید صحنه آفساید را با یک دوربین دیگر آهسته می‌کردند درواقع اگر کارگردان تلویزیونی روی آفساید بودن تاکید داشت زاویه خوبی را برای صحنه آهسته انتخاب نکرد. از آن زاویه آفساید می‌بینیم اما معتقدم زاویه اصلی را نشان ندادند. 

خسروی در ادامه گفت:

سال گذشته به این مساله اشاره کرده بودم که کمک داور ویدئویی در اختیار میزبانان و تیم‌های پرقدرت قرار می‌گیرد و حالا این قدرت برای VARوجود دارد اگر کمک داور ویدئویی در بازی استرالیا مقابل امارات دخالت می‌کرد و صحنه را مانند بازی کره - قطر بررسی می‌کرد بحثی نبود اما سوال اینجاست که چرا سیستم VAR روی گل استرالیا به امارات ورود نکرد. آیا استفاده از VARسلیقه‌ای است یا برای کشوری که میزبان است از VAR استفاده نمی‌شود متاسفانه این وضعیت برای سیستم کمک داور ویدئویی بوجود آمده است. 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درخصوص استفاده از سیستم VAR در ایران گفت:

شرکت‌های مختلفی در این زمینه مشغول به کار شدند احتمالا در یک بازی دوستانه این سیستم چک می‌شود تا ببینیم در ایران نیز قابل اجرا هست یا خیر؟ 

خسروی در مورد عدم حضور علیرضا فغانی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت:

به نظرم با توجه به اینکه قضاوت نیمه نهایی به او نرسیده است باید به ایران برگردد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

تیرماه سال ۱۴۰۱ بود که حواشی و اتفاقات عجیب در مقابل سینما هلال اهواز، باعث شد که کنسرت سیروان خسروی با جنحال‌های فراوان لغو شود و از آن روز تاکنون، به جز چند اجرای جسته و گریخته، روند برگزاری کنسرت در این استان با اختلال مواجه شده بود و حتی مدیرکل ارشاد در این استان تغییر کرد. 

اما شب گذشته پس از حدود دو سال بار دیگر روند برگزاری کنسرت در این استان به ادعای فعالین موسیقی در خوزستان از سر گرفته شده است و قرار است هر ماه دو خواننده در اهواز و شهر‌های اطراف روی صحنه بروند. 

مجید رضوی شب گذشته نخستین کنسرت دور جدید اجرا‌های زنده در این شهر را روی صحنه برد و با استقبال جالب توجه مردم اهواز رو به رو شد.

این خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت رو به حاضرین در سالن گفت: «اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه ایدرخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسئولین، سالن‌های در خور شأن این مردم برای کنسرت ساخته شود.»

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان معتقد است: «برگزاری کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت سیروان خسروی که من تهیه کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالین و تهیه کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌هایمان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.»

صحرایی افزود: «برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سال‌ها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیشرو، کارنامه‌ای پربار را با همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.»

در هفته‌های آینده خوانندگانی از جمله معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم و... در این استان روی صحنه خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود