Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-تيم واليبال شهرداري تبريز براي ثبت هشتمين پيروزي فصل خود کار چندان سختي برابر ميهمان قعرنشين‌اش ندارد و به نظر مي‌رسد يک پيروزي سه امتيازي در انتظار شاگردان عادل بناکار باشد.

به گزارش خبرنگار ما در تبريز، هفته بيست و يکم رقابت‌هاي واليبال سوپرليگ باشگاههاي کشور فردا يکشنبه با انجام شش ديدار در شهرهاي مختلف سپري ميشود و طي آن در يکي از اين بازيها تيم شهرداري تبريز برابر تيم عقاب نهاجا صف آرايي ميکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان عادل بناکار در تيم شهرداري تبريز که هفته قبل برابر همسايه خود شهرداري اروميه تن به شکست سه بر دو داد، در بازي فردا براي دومين هفته متوالي به مصاف تيمي ميرود که رتبه اي پائين تر از خودش دارد و انتظار ميرود که بلندقامتان تبريز بتوانند از پس تيم دوازدهم جدوب بربيايند. شهرداري تبريز هم اکنون با هفت پيروزي و 21 امتياز، تيم دهم جدول است و تيم عقاب نهاجا با سه پيروزي و 10 امتياز، بالاتر از دورنا اروميه و پائينتر از شهرداري اروميه در جايگاه ماقبل آخر قرار دارد.

ديدار با عقاب نهاجا براي شهرداري تبريز نميتواند مصافي سخت باشد و حداقل بر روي کاغذ ميتوان پيروزي خانگي تيم عادل بناکار را پيشبيني کرد. کما اينکه در بازي رفت تيم شهرداري تبريز موفق شد در زمين حريف صاحب برتري سه بر يک شود اما با اين حال نبايد از اتفاقات غيرقابل پيشبيني ورزش غافل ماند و قطعا کادرفني و بازيکنان شهرداري تبريز هم بر اين موضوع واقف هستند.

هم اکنون جديترين هدف تيم شهرداري تبريز حضور در جمع هشت تيم برتر است که براي تحقق آن، تبريزيها بايد حداقل شهروند اراک 23 امتيازي و سايپا 29 امتيازي را در جدول جا بگذارند.

ديدار تيمهاي شهرداري تبريز و عقاب نهاجا از سري بازيهاي هفته بيست و يکم ليگ برتر واليبال باشگاههاي کشور از ساعت 16 فردا يکشنبه در تبريز برگزار ميشود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداري تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای

طرفداری | در چهارچوب دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های سری آ، رم میهمان اودینزه بود:

اطلاعات بازی اودینزه - رم بستر برگزاری: هفته ۲۲ سری آ؛ فصل 24-2023 تاریخ: پنج شنبه، ۶ اردیبهشت 140۳ (۲۵ آوریل 2024) ساعت: ۲۱:۳۰ به وقت تهران مکان: فریولی اودینه داور: لوکا پایرتو گلزنان: پریرا (۲۳) / لوکاکو (۶۴)، کریستانته (۹۰+۵)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود