Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حیدرعلی عابدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان افزود: این استان به لحاظ جاذبه های تاریخی و میراث فرهنگی در جهان مطرح است و بسیاری از گردشگران سفر به اصفهان را در برنامه های خود قرار می دهند.
وی اضافه کرد: برای این منظور باید توسعه بسترهای حمل و نقل به ویژه ریلی و هوایی در دستور کار قرار گیرد که در این راستا می توان به طرح توسعه فرودگاه اصفهان اشاره کرد که هنوز به سرانجام نرسیده زیرا شرکتی که عهده دار این طرح بود با خروج ترامپ از برجام از همکاری منصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : اگر فرودگاه اصفهان توسعه پیدا کند، می‌ توانیم گردشگران بیشتری را در استان پذیرا باشیم.
وی همچنین سرعت در تکمیل قطار سریع السیر اصفهان - تهران را اقدام مهمی دیگری در راستای توسعه حمل و نقل استان برشمرد و گفت : متاسفانه در مدیریت استانی مطابق با سایر استان های رقیب پیش نرفته ایم و بسیار کند حرکت کرده ایم.
عابدی بیان کرد : بر این اساس نیاز به یک پویایی در تمامی طرح‌ ها و همچننین مدیرانی که با برنامه پیش بروند وجود دارد زیرا استان دیگر تحمل مدیران امروز و فردایی ندارد.
وی با اشاره به کمبود آب به عنوان شاخص ترین مشکل در استان خاطرنشان کرد: حرکت دسته جمعی نمایندگان مجلس حداقل‌ترین کار برای مشکل آب استان بود و با این اقدام اهمیت این کمبود به گوش دولت رسید و فهمیدند که بحران آب در اصفهان جدی است و بر این اساس دستور تشکیل کارگروه آب صادر شد.
وی با بیان اینکه در موضوع آب بحث قومیتی مطرح نیست ، تصریح کرد : باید مرزهای جغرافیایی را تبدیل به مرزهای عاطفی کنیم و مثل همیشه مردم اصفهان، چهارمحال و خوزستان با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند.
در این مراسم حمیدرضا امیرخانی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان منصوب و از خدمات حجت‌الله غلامی مدیرکل سابق این نهاد قدردانی شد.
اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
6994/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اصفهان بزرگراه حمل و نقل شاخص گردشگری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران