Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@03:14:04 GMT

تحلیلگر ژاپنی: جذابترین بازی جام در راه است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۷۶۰۵

تحلیلگر ژاپنی: جذابترین بازی جام در راه است

به گزارش جهان نيوز، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه هفته جاری دیدار نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا را مقابل ژاپن برگزار می کند. بازی حساس و مهمی که کارشناسان حاضر در امارات، عنوان بازی بزرگ جام را برایش در نظر گرفته اند.
  «آی موری» کارشناس و مجری ورزشی شبکه تلویزیونی NHK ژاپن  در خصوص تقابل ایران و ژاپن گفت: مردم ایران و ژاپن در این بازی رویای مشترکی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که ایرانی ها می خواهند به جام برسند ژاپنی ها هم می خواهند تا به قهرمانی برسند. پس فکر می کنم دعاهای مشترکی در بازی دوشنبه شب برای موفقیت دو تیم وجود داشته باشد.

تحلیل گر فوتبال در کشور ژاپن افزود: ژاپن تیمی تاکتیکی است و خوشحالیم بازیکنان فعلی همراه با سرمربی به فکر موفقیت هستند. پس از بازی های خوبی که تیم ملی ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انجام داد بسیاری از کارشناسان ژاپن را شانس اول قهرمانی در آسیا دانستند. اما فکر می کنم آنها بازی های ایران را به خوبی ندیده اند! ایران در حال حاضر بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: ژاپن بدون شک به قوی ترین تیم فعلی در آسیا برخورد کرده است. ایران تیمی یکدست است که می تواند به فینال برسد. من فکر می کنم جذاب ترین بازی جام را شاهد باشیم تا بار دیگر فوتبال آسیا به داشتن چنین فوتبالی مغرور شود.

موری در پایان ضمن خودداری از پیش بینی نتیجه بازی خاطرنشان کرد: مطمئنم سخت ترین نود دقیقه فوتبالی برای هواداران خواهد بود. دیداری که هر لحظه از آن می تواند نتیجه را تغییر دهد. ژاپن کار سختی برای گل زدن به ایران دارد و باید با برنامه بازی کند.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا امروز جمعه برگزار و تیم‌های فوتبال ژاپن و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید و تا سامورایی‌ها بر قله فوتبال آسیا در رده امیدها بایستند.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر برعهده داشت.

در دیدار رده بندی هم روز گذشته عراق موفق شد با برتری برابر اندونزی عنوان سومی را از آن خود کند.

به این ترتیب، ژاپن، ازبکستان و عراق ۳ نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود. اندونزی هم باید در دیدار پلی آف به مصاف گینه، نماینده قاره آفریقا، برود تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به المپیک مشخص شود.

کد خبر 6095977

دیگر خبرها

  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • امیدهای ژاپن قهرمان آسیا شدند
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود