Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ از ابتدای دولت یازدهم تا پایان آذرماه سال جاری، این بانک تعداد ۱۹۸ هزار و ۶۷۲ فقره تسهیلات خوداشتغالی پرداخت کرده است که ارزش ریالی آن به ۲۷ هزار و ۱۴۴ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال می‌رسد.

در مدت مذکور حمایت از مشاغل خانگی نیز مورد توجه بانک ملی ایران بوده و در همین‌زمینه ۹۱ هزار و ۷۱۴ فقره تسهیلات در این بخش به ارزش پنج هزار و ۴۰۶ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رفع احتیاجات ضروری در دولت یازدهم و دوازدهم هم یکی از بخش‌های مهم تسهیلات دهی این بانک بوده و در بازه زمانی مذکور، ۳۷۰ هزار و ۴۹ فقره تسهیلات رفع احتیاجات ضروری به ارزش هفت هزار و ۷۸۳ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال تخصیص داده شده است.

همچنین بانک ملی ایران در دولت یازدهم و دوازدهم بالغ بر ۲۴ هزار و ۲۵۸ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی در سه میلیون و ۲۵۲ هزار و ۲۶۱ فقره پرداخت کرده است.

در مجموع این بانک در مدت مذکور، تعداد پنج میلیون و ۵۱۹ هزار و ۲۰۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۱۷۱ هزار و ۲۷۶ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال اعطا کرده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملی ایران تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی تسهیلات کارگشایی حمایت از مشاغل خانگی خوداشتغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار