Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@04:40:49 GMT

اشکذر ۳۱۳ شهید به انقلاب تقدیم کرده است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۸۲۴۹

اشکذر ۳۱۳ شهید به انقلاب تقدیم کرده است

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی شاه‌حسینی، فرماندار اشکذر صبح امروز، 6 بهمن در نشست خبری فرمانداران استان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: مقایسه فعالیت های انجام شده در خصوص قبل و بعد از انقلاب قیاس مع الفارق است.
وی ادامه داد: بزرگترین نیروگاه برق در اشکذر قرار دارد و بیش از85 درصد برق استان در شهرستان اشکذر تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاه حسینی افزود: در بخش کشاورزی و صنعت شهرستان پیشرفت داشته است و نگاه ما به مصرف آب باید دانش بنیان باشد و ما در شهرستان این تدبیر را پیاده کرده ایم.
وی بیان کرد: در بخش کشاورزی نیز با توجه به مشکل آب تمهیدات لازم اجرایی شد که عمدتا در دولت تدبیر و امید بوده و احداث گلخانه ها با سیستم نوین آبیاری و قطره‌ای که گاها تا یک سی ام آب را کاهش داشته و مصرف می کند.
شاه حسینی ادامه داد: بیش از 4 میلیون مترسطح زیر کشت گلخانه با تنوع زیاد سبزیجات و میوه ها همچون خیارسبز، بادمجان، گل ها و گیاهان دارویی مثل آلوئه ورا و ... در شهرستان داریم.
فرماندار اشکذر گفت: تقریبا تمام روستاهای شهرستان تحت پوشش شبکه گاز و بیش از 90 درصد شهرستان از نعمت گاز برخوردار است که همه این دستاورد ها به برکت انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد:از دغدغه‌های منطقه خضرآباد آب شرب بود که در بسیاری از این مناطق مشکل آب شرب و بهداشت را داشتند و در برخی مناطق آن با تانکر آبرسانی می‌شد که باعث افتخار است که در زمان مدیریت بنده و دولت تدبیر و امید با اعتبار ملی 26 میلیارد تومان پروژه مجتمع آب منطقه خضرآباد احداث و فاز یک آن در در دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده و مشکل آب شرب شهر خضرآباد به طور کامل حل خواهد شد.
شاه حسینی ضریب تلفن ثابت و سیار در شهرستان را 100درصد اعلام و بیان کرد: تقریبا 80 درصد جاده های ما استاندارد و قابل قبول است.
فرماندار شهرستان اشکذرگفت: اولین منطقه غذا و داروی کشور با مصوبه مجلس شورای اسلامی در منطقه اشکذر قرار دارد و از بخش خصوصی دعوت می کنیم در این زمینه مشارکت داشته باشند.
افتتاح 32 پروژه در دهه فجر در اشکذر
وی با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر و در این شهرستان بیش از 32 پروژه با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید افزود: این پروژه‌ها در زمینه‌های صنعت، کشاورزی، آب روستایی، عمران شهری و روستایی است.
شاه حسینی ادامه داد:عمدتا این پروژه‌ها مربوط به بخش خصوصی اما واگذاری زمین، اعطای تسهیلات و مجوزهای لازم از طریق بخش دولتی بوده است.
وی تصریح کرد: آمار بیکاری در شهرستان 2 درصد از میانگین استان کمتر است و حدود 10 درصد است با وجود اینکه 4 شهرک صنعتی در شهرستان وجود دارد.
فرماندار اشکذر سرمایه گذاری واحدهای عمومی و بومی در شهرستان را نقطه قوت و مثبت دانست و در مورد مشکل مسکن مهر اشکذر نیز گفت: 131 واحد مسکونی در این منطقه مسکونی ایجاد شده که متاسفانه دچار نشست و شکستگی ساختمان شده بود که پیگیری مجوزهای لازم زمان بر بود و خوشبختانه با پیگیری انجام شده برای 18 نفر که وضعیت ساختمان بدتر بود زمین معوض داده شد و برای یک واحد نیز خانه جایگزین داده شد.
شاه حسینی تصریح کرد: سه واحد آموزش عالی در شهرستان اشکذر مشغول به کار است که بیش از 3 هزار دانشجو در این واحدها مشغول تحصل هستند همچنین تقدیم 313 شهید در انقلاب و قبولی 4 ساله دانش آموزان اشکذری در کنکور از دیگر افتخارات این شهرستان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد یزد فرماندار اشکذر دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

تین نیوز

استاندار اصفهان گفت: بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی شهرستان اصفهان تا پایان سالجاری افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،  سیدرضا مرتضوی  در جریان سفر منطقه ای به شرق اصفهان و بازدید از پروژه رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر افزود: یکی از پروژه های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است و درصددیم با تکمیل این پروژه مهم، بار ترافیکی شهر اصفهان کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان بازدید کردیم و امسال سفر منطقه ای شورای اداری استان به شرق شهرستان رقم خورد و سفر امروز با حضور معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است.

مرتضوی بیان کرد: در این سفر مسائل چالش آفرین منطقه بررسی و از پروژه های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش های مردم در این حوزه ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.

وی تصریح کرد: بایستی برای جوان سازی فعالان اقتصادی بخش کشاورزی برنامه ریزی شود تا در آینده امنیت غذایی مطلوبی داشته باشیم.

استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر