Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ در این دیدار مهندس میر غضنفری  با اشاره به جوهمدلی و همراهی موجود در بین پلیس و سایر ادارات شهرستان گفت : امنیت پایه و اساس رشد اقتصادی و اجتماعی هر جامعه است و امنیت پایداری که امروز در سطح کشور و به تبعه آن در سطح شهرستان شاهد آن هستیم حاصل تلاش های شبانه روزی نیرو های نظامی و انتظامی و در راس آن پلیس است

سرهنگ رسول عزیزی نیز ضمن خوش آمد گویی به مهندس میر غضنفری ابراز امیدواری کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن جشنهای شکوهمند  پیروزی انقلاب اسلامی و تحرکات اخیر معاندین نظام، وحدت و همدلی مسئولین باعث نزدیکی و همراهی بیش از پیش مردم با آنان  در ناکام کردن توطئه دشمنان و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مردم می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این نشست  دوستانه و صمیمی فرماندار و هیئت همراه نماز جماعت را در نمازخانه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان در کنار فرماندهی و سایر پرسنل خدمت گزار پلیس اقامه کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی غضنفری فرماندار معاون برنامه ریزی معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش